تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور ۲۰ بازیکن برگزار شد.

اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان تحت هدایت امیر قلعه‌نویی از ساعت ۱۶:۴۰ آغاز شد.

* پیش از شروع تمرین بازیکنان به ساختمان پک رفته و تمرینات بدنی جزئی را انجام دادند.

* اعضای هیات رئیسه فدراسیون و مسئولان دپارتمان فرهنگی در زمان ورود بازیکنان به زمین به آن‌ها خوش آمد گفته و دسته‌گلی اهدا کردند.

* ۴ دروازه‌بان تیم ملی یعنی حسین پورحمیدی، علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند پیش از سایر نفرات وارد زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال شدند و به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

* محمدرضا ساکت پس از ورود به زمین با دروازه‌بان‌های تیم ملی خوش و بش کرد و با پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان عکس یادگاری گرفت.

* خداداد افشاریان، طهمورث حیدری، محمدرضا ساکت، بهرام رضاییان، احسان اصولی، منصور قنبرزاده، مریم منظمی، هدایت ممبینی، میرشاد ماجدی جزء اعضای هیات رئیسه بودند که در تمرین امروز حضور داشتند.

* مهدی فنونی‌زاده و رضا رجبی، ۲ پیشکسوت تیم ملی و باشگاه استقلال هم در این تمرین حضور داشته و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفتند.

* پس از اتمام مصاحبه امیر قلعه‌نویی، میرشاد ماجدی و علی فلاحتی، رئیس کمیته بدوی انتخابات به سمت سرمربی تیم ملی رفتند و با او خوش و بش کردند.

* مهدی تاج و مهدی نبی با گذشت حدود ۴۰ دقیقه از آغاز تمرین وارد مرکز ملی فوتبال شدند.

* بازیکنان ابتدا زیر نظر علی اصغر قربانعلی‌پور، مربی بدنساز تیم ملی تحت نظارت رحمان رضایی و سعید الهویی تمرین کردند.

* بازیکنان پس از گرم کردن به کار با توپ پرداختند.

* شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی‌زادگان ۳ لژیونر حاضر در اردو بودند که از همان ابتدا در ساختمان پک به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند

* آرمین سهرابیان، امین حزباوی، رضا شکاری ۳ ملی پوش حاضر در دیدار گل گهر و فولاد در جام حذفی پس از انجام تمرینات اختصاصی از سایر بازیکنان جدا شده و برای ریکاوری به ساختمان پک رفتند.

*سایر نفرات باقی مانده یعنی علیرضا بیرانوند، عارف آقاسی، میلاد سرلک، رضا اسدی، محمد محبی، مهدی ترابی و مهدی حسینی(تیم سبز) و پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد حسین اسلامی و محمد حسین اسلامی(تیم آبی) در نیمی از زمین فوتبال ۷ به ۷ بازی کردند. حسین حسینی و حسین پورحمیدی نیز به تناوب درون دروازه ۲ تیم قرار می‌گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)