نخستین تمرین تیم ملی فوتبال برای دو بازی تدارکاتی با بلغارستان و آنگولا، در غیاب لژیونرها برگزار شد.

دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال برای دو دیدار تدارکاتی مقابل بلغارستان و آنگولا از عصر امروز (شنبه) با حضور 14 بازیکن در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

* اولین چیزی که در این تمرین نگاه خبرنگاران و عکاسان را جلب کرد، کیفیت نامطلوب زمین کمپ تیم‌های ملی بود. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال چندی پیش گفته بود نبود آب باعث اُفت کیفیت چمن‌ها شده است. پیش از این رسانه‌ها از جمله تسنیم در گزارش‌هایی به کیفیت بد چمن کمپ تیم‌های ملی پرداخته بودند.

* خداداد عزیزی مهاجم سابق تیم ملی که به تازگی از سوی قلعه‌نویی به‌عنوان مشاور فنی به تیم ملی اضافه شده است، در تمرین امروز حضور داشت. او که به گفته قلعه‌نویی مشاور و عضوی از کادر فنی است با لباس تیم ملی در کنار دیگر مربیان و بازیکنان حضور یافت. شاید تا پیش از تمرین امروز کسی تصور نمی‌کرد عزیزی در کادر تیم ملی هم باشد.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی قبل از شروع تمرین به میان اصحاب رسانه آمد و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد.

* مرتضی پورعلی‌گنجی و علیرضا علیزاده زیر نظر پزشک تیم ملی به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* از 24 بازیکن دعوت‌شده به اردوی تیم ملی، شهریار مغانلو، روزبه چشمی، مهدی ترابی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی و رامین رضاییان به همراه دروازه‌بانان در تمرین حضور داشتند و نفرات لژیونر نیز در بلغارستان به تیم ملی اضافه خواهند شد.

* علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری و پیام نیازمند سه دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی، زیر نظر آلن دینکا به تمرینات سخت و فشرده روی آوردند.

* ملی‌پوشان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز کارهای بدنی انجام دادند و سپس زیر نظر مطهری و تیموریان به اجرای فوتبال تحت فشار با دروازه‌های کوچک پرداختند. آنها در ادامه به دو گروه تقسیم شدند و در یک نیمه زمین، فوتبال درون تیمی را در دستور کار خود داشتند.

* بیرانوند در حاشیه تمرین دقایقی با خبرنگاران و عکاسان حاضر در تمرین به شوخی پرداخت.

* با صلاحدید کادر فنی، خبرنگاران پس از گذشت 30 دقیقه محل تمرین تیم ملی را ترک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)