حضور کلاه مخملی استیل اذین در تمرینات پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پرسپوليس قبل از مصاف با تيم صنعت نفت آبادان ساعت ۱۸ عصر ديروز برگزار شد و به مدت ۲ ساعت به طول انجاميد.

 

*شيرى غايب بود
مجتبى شيرى كه چند روز پيش دچار مصدوميت شده بود بنا به تشخيص پزشك تيم به استراحت پرداخت در تمرين ديروز غايب بود.

 

*بازگشت با انگيزه ملى پوشان
غلامرضا رضايى، عليرضا حقيقى، محمد نورى، هادى نوروزى و حميدرضا على عسكرى ۵ بازيكن پرسپوليس بودند كه بعد از بازگشت از اردوى ارمنستان از ديروز عصر تمرينات گروهى خود را به همراه ساير بازيكنان پرسپوليس آغاز كردند . نكته جالب اين بود كه انگيزه ملى پوشان از ساير بازيكنان بيشتر بود.

 

 

 

*خوش و بش محمد و نور محمدى
در جريان تمرين ديروز رضا نورمحمدى و عليرضا محمد در كنار يكديگر تمرين مى كردند تا به نوعى به شايعات پيش آمده پيرامون درگيرى صبح با هم پايان دهند. گفتنى است اين ۲ برخورد بسيار گرمى با يكديگر داشتند.

 

*جلسه دايى با اعضاى كادر فنى
على دايى قبل از شروع تمرين جلسه كوتاهى را با كادر فنى پرسپوليس برگزار كرد و پيرامون مسائل تيم به گفت وگو پرداخت.

 

*تمرينات اختصاصى يحيوى با احمدى
يحيوى، مربى دروازه بانهاى پرسپوليس تمرينات فشرده اى را براى رحمان احمدى در نظر گرفته بود و به طور اختصاصى با وى تمرين مى كرد.

 

*تمرينات اختصاصى كريم باقرى
كريم باقرى كه چند روزى است به تمرينات گروهى ملحق شده است در تمرين ديروز بعد از ۱۰ دقيقه تمرين، از جمع بازيكنان جدا شدو به طور اختصاصى كار با توپ خود را آغاز كرد.

 

*خبرنگاران در كنار ليدرها
به علت اتفاقات پيش آمده در تمرينات چند روز پيش و شايعه پاره كردن بنز حمايت از شيث رضايى، در تمرين ديروز خبرنگاران در كنار ليدرها حضور پيدا كردند از آنجا تمرينات را مشاهده كردند.

 

*ليدر استيل آذين در تمرين پرسپوليس
«خدا رحم دالوند» ليدر تيم استيل آذين كه با توجه برنامه ۹۰ مشهور شده بود در تمرينات ديروز پرسپوليس حضور يافت و سوژه داغ عكاسان قرار گرفت. چند تن از هوادارن پرسپوليس نيز با وى عكس يادگارى گرفتند.

 

*تنبيه شيث توسط دايى
در هنگام بازى فوتبال شيث رضايى به داورى اعتراض كرد و دايى براى تنبيه كردن وى دستور داد كه شيث در تمام طول انجام بازى دور زمين بدود.
گفته می شود روی گلی که غلامرضا رضایی هم به ثمر رساند شیث مقصر بود.

 

*شرح تمرين
تمرين ديروز پرسپوليس طبق روال معمول با صحبت هاى دايى آغاز شد و سپس بازيكنان زير نظر عبدى و مولايى با دويدن نرم و حركات كششى بدن هاى خود را گرم كردند.


*انواع استارت هاى سرعتى، سانتر از جناحين و ضربه به دروازه از جمله برنامه هايى بود كه در دستور كار سرخپوشان قرار گرفت كه در سانتر از جناحين حميد على عسگرى و محمدپروين از راست و ابراهيم شكورى و محمد منصورى از چپ عملكرد بهترى نسبت به بقيه داشتند.

 

*در ادامه تمرين به پاسكارى و ارسال شوت به دروازه تبديل شد، دفع توپ، مرور كارهاى تاكتيكى از جمله برنامه هايى بود كه در دستور كار سرخپوشان قرار گرفت و در پايان نيز بازيكنان به ۲ گروه نارنجى(عليرضا حقيقى، جلال اكبرى، ابراهيم شكورى، محمد منصورى، محمد پروين، سامان آقازمانى، اشپيتيم آرفى، سعيد حلافى، الهايى، مجتبى زارعى و حسين بادامكى) و گروه طوسى(غلامرضا رضايى، مهدى شيرى، رحمان احمدى، سپهر حيدرى، عليرضا محمد، محمد نورى، هادى نوروزى، رضا نورمحمدى، حميد على عسكرى، مازيار زارع و اميرحسين فشنگچى) تقسيم شدند كه در نهايت تيم طوسى با نتيجه ۲ برصفر و گلزنى غلامرضا رضايى و مهدى شيرى پيروز شد.

 

در نهايت بازيكنان با حركات كششى گرم كردند و امروز ساعت ۱۸ پيگيرى مى شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)