مرجع خبری پرسپولیس : امشب(چهارشنبه) پرسپوليسي در هواي كمي خنك‌تر شده كيش، براي حدود دو ساعت تمرين سنگيني را انجام دادند.

 

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت باشگاه، در اين تمرين انجام كارهاي گروهي حمله‌اي و دفاعي و تبديل شرايط تيم از حمله به دفاع و برعكس، بخش عمده كار را در بر مي‌گرفت.

 

– حركت پرسپوليسي‌ها به سمت زمين تمرين با پنج دقيقه تاخير انجام شد. علت اين تاخير گير افتادن 14 تن از بازيكنان تيم در درون آسانسور هتل بود. فشنگچي، احمدي، منصوري، مهدي شيري و آرفي جزو گير افتاده‌ها در آسانشور بودند.

 

– تمرين از ساعت 18:30 دقيقه با دويدن دور زمين و سپس انجام كارهاي كششي آغاز شد.

 

– نوروزي و رضايي كه در تمرين‌هاي نوبت صبح به دريا مي‌روند تا روي عضلات پايشان كار كنند، در نوبت عصر پا به زمين چمن گذاشتند اما در آنجا به صورت جداگانه و همراه دكتر زرينه به تمرينات اختصاصي خود پرداختند.

 

– بخش عمده تمرين تياگو كه ديرتر از ساير بازيكنان به اردو و تمرينات تيم پيوسته است دويدن و كارهاي كششي جداي از ديگر بازيكنان بود.

 

– حدود 100 نفر تماشاگر تمرين پرسپوليس را از نزديك ديدند، كه در ميان آنها كودكي چند ماهه هم ديده مي‌شد كه توسط پدرش براي تماشاي تمرين به زمين آورده شده بود.

 

– سه دروازه‌بان حاضر در اردو به طور جداگانه با يحيوي تمرين كردند و ديگر بازيكنان نيز در اولين آيتم تمريني گروهي، به حفظ توپ در فضاي محدود پرداختند

 

-شيث رضايي در جريان تمرين ديروز از ناحيه زير مصدوم دچار شكاف كوچكي شد كه دكتر زرينه به مداواي او پرداخت.

 

– آخرين تمرين گروهي امشب كه بخش عمده زمان تمرين را به خود اختصاص داد، بازي فوتبال در دو سوم زمين بود. در اين بازي پس از بيرون رفتن توپ از هر جاي ميدان، كار با دروازه‌بان تيم مالك توپ آغاز مي‌شد.

 

در نهايت تمرين در ساعت 20:20 دقيقه و پس از 10 دقيقه دويدن نرم دور زمين به پايان رسيد

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)