مرجع خبری پرسپولیس : تمرينات سرخپوشان تهراني، صبح امروز در حالي انجام شد كه علي دايي خود را به اردوي اين تيم رسانده بود و تمرينات را زير نظر داشت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علي دايي در بدو ورود به تمرينات دقايقي را با ديگر اعضاي كادر فني صحبت كرد و پس از آن نظاره گر تمرينات شاگردانش بود.

 

– تمرينات با گرم كردن بازيكنان آغاز شد. مولايي بازيكنان را گرم كرد و عبدي نيز همراه بازيكنان مي‌دويد. بخش ويژه تمرينات امروز، حركات با توپ و بدون توپ سرعتي از بين موانع بود.

 

– پس از آن، بازيكنان زير نظر عبدي و تارتار حركات با توپ سبكي را پشت سر گذاشتند. علي دايي تمرينات را با دقت زير نظر داشت و حركات بازيكنان، گاه با تذكرها و تشويق هاي وي مواجه مي‌شد.

 

 

– سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس الهايي و مجتبي زارع را كه در صحنه اي از تمرينات، بي دقتي به خرج دادند با دويدن به دور زمين، جريمه كرد.

 

– محمد علي يحيوي با سه دروازه بان حاضر در اردو تمرين مي‌كرد. رحمان احمدي، مسعود داستاني و بنيامين محمودي در ضلع غربي ورزشگاه ثامن زير نظر يحيوي تمرينات خود را پشت سر گذاشتند.

 

– تمرينات سرخپوشان يك ساعت و نيم به طول انجاميد و با سرد كردن بدن ها پايان يافت.

 

 

 حاشيه‌هاي تمرين:

– محمود خوردبين از جايگاه VIP ورزشگاه ثامن الائمه نظاره گر تمرينات امروز بود.

 

– حدود 20 هوادار بوشهري با بنري از تصوير علي دايي در ورزشگاه ثامن حضور پيدا كرده بودند و در طول تمرين، بازيكنان و كادر فني را تشويق مي‌‌كردند.

 

– گروه تصوير برداري روابط عمومي باشگاه پرسپوليس از تمرينات تصوير برداري مي‌كرد.

 

– پرسپوليسي ها امروز رنگ پيراهن تمرين خود را عوض كرده بودند. آنها با لباس هاي سفيد رنگ تمرين كردند.

 

– تمرينات نوبت عصر پرسپوليسي ها راس ساعت 18 در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد انجام مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)