مصدومیت حقیقی و تمرین در هوای زمستانی

مرجع خبری پرسپولیس : تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس تهران بعدازظهر امروز از ساعت 15:10 در مجموعه ورزشي درفشي‌فر دنبال شد.

 

در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن بدن‌هاي خود زير نظر مولايي مربي بدنساز تيم و با دستور دايي به دو گروه تقسيم شدند. مدافعان زير نظر مياچ به كارهاي دفاعي مخصوصا حركت بدون توپ پرداختند.

 

گروه دوم نيز كه بيشتر مهاجمان و هافبك‌ها بودند زيرنظر عبدي پس از اينكه حفظ توپ و پرسينگ و عبور از يار فرضي را در دستور كار خود قرار دادند به سانتر از جناحين و ضربه به گل پرداختند.


در مرحله پاياني بازيكنان به دو تيم نارنجي و طوسي تقسيم شدند و به فوتبال دسته‌گرمي پرداختند. در اين فوتبال تيم طوسي با گلزني جلال اكبري و مجتبي زارعي بر تيم نارنجي غلبه كرد.

 

 

* در تمرين امروز سعيد حلافي، محمد نوري و غلامرضا رضايي اختصاصي تمرين كردند.

* عليرضا محمد نيز به مدت 30 دقيقه اختصاصي تمرين كرد.

* هادي نوروزي و حميد علي عسگر علي‌رغم همراهي تيم ملي در تمرينات گروهي شركت كردند.

 

* محمد منصوري با رفع مصدوميت در تمرينات گروهي شركت كرد.

* گلرها پس از 20 دقيقه زير نظر يحيوي اختصاصي تمرين كردند.

 

* حسين عبدي در روزهايي كه علي دايي در تمرين حضور دارد بيشتر گوشه‌گير است اما در غياب او بيشتر در تمرينات شركت مي‌‌كند.

 

* حدود 15 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند نكته جالب اين بود كه از 40 دقيقه ابتدايي تمرين بارش باران و تكرگ حال و هواي خاصي را به تمرين پرسپوليسي‌ها بخشيده بود. هواداران نيز زير بارش باران و تكرگ نظاره‌گر تمرين پرسپوليسي‌ها بودند اما دليل اينكه آنها را قبل از اتمام تمرين به بيرون از ورزشگاه هدايت كردند كمي ناراحت به نظر مي‌رسيدند و برخي از آنها اعتراض‌هايي كردند.


* علي دايي مثل هميشه با رويي گشاده و برخوردي بسيار خوب جوابگوي سؤالات هواداران بود. برخي از هواداران هم نامه‌هايي را به دايي مي‌دادند كه در نوع خود جالب توجه بود.

* در حاشيه تمرين امروز نكته جالب مصدوميت‌هاي پي‌درپي بازيكنان بود. عليرضا حقيقي در حين تمرين و به خاطر شيرجه زدن از ناحيه كمر و مچ پا دچار مصدوميت شد.

 

مصدوميت حقيقي تا حدي بود كه فريادهاي او باعث شد تا همه بازيكنان و كادر فني بالاي سر او جمع شوند و با تشخيص پزشك تيم، حقيقي پس از 50 دقيقه به رختكن رفت. همچنين در حاشيه تمرين امروز رحمان احمدي 2 بار، تياگو و هادي نوروزي نيز دچار مصدوميت‌هايي شدند.

 

* با دستور دايي سعيد حلافي و الهايي فقط 60 دقيقه تمرين كردند.

* تمرين ساعت 16:25 به پايان رسيد و صبح فردا پيگيري مي‌شود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)