خبرگزاری پرسپولیس : تمرین امروز پرسپولیس با حضور پیشکسوتان سابق پرسپولیس و علیرضا حقیقی برگزار شد.

تمرینات تیم پرسپولیس در نوبت عصر از ساعت 14:45 در آکادمی فوتبال برگزار شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس بدن های خود را گرم کردند و سپس با سانتر از جناحین و ضربه به گل پرداختند.

* در تمرین امروز افشین پیروانی ـ رضا شاهرودی ـ ناصر ابراهیمی از کادر فنی تیم فوتبال سنگ آهن بافق حضور داشتند و با قرمز پوشان به خوش و بش پرداختند، همچنین علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال روبین کازان روسیه که برای تعطیلات راهی تهران شده، تمرین امروز پرسپولیسی ها را از نزدیک تماشا کرد و با بازیکنان و کادر فنی این تیم خوش و بش کرد.

* پس از گذشت 30 دقیقه از تمرین کریم باقری با لباس شخصی در جمع سرخپوشان حضور پیدا کرد، در وسط زمین با یحیی گل محمدی گفت و گو کرد.

* در تمرین امروز شهاب گردان غایب بود، پیوستن او به سپاهان تقریباً قطعی شده است.

* شوخی ها و خنده های کریم باقری در تمرین امروز با حقیقی و پیروانی جالب بود.

* چلنگر مترجم کرانچار نیز امروز به تمرین قرمزپوشان آمد.

* در تمرین امروز ادموند بزیک نیز پا به توپ شد.

* در پایان تمرین امروز بازیکنان به دو قسمت تقسیم شدند و به فوتبال دستگرمی در نیمه زمین پرداختند.

* پرسپولیسی ها درباره تمرین امروز پیگیر نتیجه بازی امروز استقلال و دورودگهر بودند.

* یحیی گل محمدی در تمرین امروز بیشتر در نقش داور بازی بود به طوری که بازیکنان را پس از هر اشتباه نگه می داشت و به آنها تذکر می داد.

* مارکو پروویچ در تمرین امروز غایب بود، این بازیکن سابقه حضور در ستاره سرخ بلگراد را دارد و برای تست در تمرینات پرسپولیس حضور دارد. از این بازیکن امروز تست پزشکی گرفته شد.

اما یکی دیگر از نکات تمرین امروز حضور ابراهیم میرزاپور بود، وی در گوشه ای از زمین همراه با مربیان سنگ آهن بافق در حال تمرین کردن بود که بازیکنان پرسپولیس مخصوصاً ملی پوشان سابق با وی به گفت و گو و خوش و بش پرداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)