مرجع خبری پرسپولیس : نخستين جلسه تمريني پرسپوليس در ورزشگاه تختي اردبيل برگزار شد.

اين تمرين با حركات كششي و گرم كردن بازيكنان شروع شد. كريم باقري و مجتبي شيري پس از 20 دقيقه به جمع بازيكنان اضافه شدند.

در يك گروه بادامكي، شيث رضايي، حقيقي، علي‌عسگر زير نظر علي دايي و در گروه ديگر مازيار زارع، اشپتيم آرفي، منصوري، كلاه‌كج، حيدري و چند تن از بازيكنان اميد پرسپوليس به تمرين پاسكاري كوتاه پرداختند.

كريم باقري به همراه مجتبي شيري و مولايي مربي‌ بدنساز پرسپوليس مشغول ريكاوري بودند. فشنگ‌چي، محمد نوري و مازيار زارع خريدهاي جديد پرسپوليس در اين تمرين حضور داشتند. يحيوي، مربي دروازه‌بان‌هاي قرمز پوشان نيز با حقيقي تمرين مي‌كرد.

 

 

بازيكنان بعد از تمرين در دو گروه به پاسكاري و فوتبال گل كوچك پرداختند. اين تمرين از ساعت 18 شروع و تا ساعت 19:45 دقيقه ادامه داشت و بازيكنان بعد از اتمام اين جلسه تمريني راهي سرعين شدند.

 


برنامه تمرين‌هاي هر روزه پرسپوليس از ساعت 7 صبح شروع مي شود. بازيكنان ساعت 11 در هيات بدنسازي استان اردبيل تمرين داشته و در ادامه در ساعت 18 تمرين‌هاي كششي و با توپ را انجام مي‌دهند. محل اقامت سرخپوشان هتلي در سرعين است.

تيم فوتبال پرسپوليس يكشنبه و دوشنبه را به تمرين خواهد گذراند. روز سه‌شنبه تمرين‌هاي اين تيم تعطيل است و از چهارشنبه دوباره از سر گرفته مي شود.

قهرمان جام حذفي ايران در فصل اخير روز پنجشنبه با تيم دانشگاه آزاد اردبيل يك مسابقه دوستانه برگزار كرده و جمعه اردبيل را ترك خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)