پرسپولیس نیوز :  تمرینات تیم پرسپولیس امروز در حالی برگزار شد که محسن بنگر،مایکل اومانیا و گابریل در تمرین گروهی حضور داشتند.

تمرینات تیم پرسپولیس برای بازی برگشت مقابل الهلال پیگیری شد.تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 18:40 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.پیش از آغاز تمرین،جلسه نیم ساعته برانکو با سرخپوشان برگزار شد.

*تمرین ابتدا با گرم کردن، حرکات کششی فشرده که در میانه زمین بود آغاز شد و بازیکنان دور هم حلقه زدند حرکات کششی را انجام دادند. دروازه بانان نیز در بین بازیکنان حضور داشتند و با هم تمرین کردند.

*مایکل اومانیا در ابتدای تمرین با برانکو به صورت خصوصی به صحبت پرداخت.

*مهرداد کفشگری در تمرین امروز شرکت نکرد و  به فیزیوتراپی و آب درمانی مشغول شد و فقط نظاره گر تمرین بود.

*در بخش بعدی تمرین در قسمت هایی که برانکو آنجا را مانع گذاشته بود بازیکنان دو به دو در آن قسمت حضور داشتند و پاس های تک ضرب، سرعتی و دقیق به هم می دادند. با هر چند پاسی که رد و بدل می شد جای بازیکنان عوض می شد و بازیکنان دیگر این تمرین را انجام می دادند. برانکو به علی علیپور تذکر می داد که پاس ها را دقیق تر انجام بدهد و تمرین را جدی بگیرد.

*بازیکنان سپس دویدن و پریدن از روی موانع و دور زدن موانع را در کار خود داشتند.

*حدود 100 تماشاگر تمرین امروز سرخپوشان را نظاره می کنند. دو هوادار معلول نیز با ویلچر در ورزشگاه حضور دارند.

*مایکل اومانیا و محسن بنگر که گفته می شد مصدومیت دارند در تمرین امروز به همراه تیم حضور پیدا کردند.

*دروازه بانان زیر نظر مربی دروازه بانان پرسپولیس به تمرین گرفتن شوت های زمینی با سرعت زیاد و شروع مجدد  پرداختند.این تمرین در نوع خود جدید به نظر می رسید.

*هواداران، محمود خوردبین، سرپرست تیم، را تشویق کردند.

*در ادامه پاسکاری تکضرب بازیکنان در دستور کار قرار گرفت.آنها پس از عبور از موانع به سمت دروازه شوت می زدند.پانادیچ در این قسمت نظاره گر تمرین بود.این بخش تمرین به حرکات تیکی تاکا شباهت داشت.هر سه دروازه بان پرسپولیس در این تمرین حضور داشتند و هر کدام در یک دروازه قرار می گرفتند.

*نورافکن های ورزشگاه درفشی فر از ساعت 19:15 روشن شد.

*فرناندو گابریل در تمرین گروهی پرسپولیس حضور یافت.وی بدون مشکل در تمرین شرکت کرد.

*محمد رضا خانزاده،مدافع محروم پرسپولیس نظاره گر تمرین بود.

*شوت بسیار زیبای محمد نوری در حین تمرین  دروازه سوشا مکانی را باز کرد.پس از این صحنه،هواداران پرسپولیس به شدت کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.

*قرار بود محمد حسین نژادفلاح به تمرین بیاید اما وی به دلیل حضور در آسایشگاه ثارالله موفق به حضور در تمرین و دیدار با بازیکنان نشد.

*ضربه چیب زیبای گابریل در حین بازی تمرینی از روی سر همامی عبور کرد ولی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

* امروز چند دوربین شبکه‌های ایرانی و خارجی برای پوشش تمرین پرسپولیس به ورزشگاه درفشی‌فر آمدند.

 

* رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل پارگی رباط صلیبی و همچنین سپری کردن دوران نقاهت مدت‌ها است در ترکیب پرسپولیس به میدان نمی‌رود امروز همانند هفته گذشته در تمرین با سایر بازیکنان تمرین کرد.

 

* شهاب زاهدی بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل استفاده از مواد نیروزا حق بازی کردن ندارد امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافت و تمرین سرخپوشان را تماشا کرد.

 

* برانکو در تمرین امروز تأکید زیادی داشت که بازیکنان بر روی ضد حملات کار کنند او از بازیکنان می‌خواست در زمانی که در زمین خودی تحت فشار هستند با سرعت دادن به توپ و پخش بازی در کناره‌ها بتوانند با انجام ضد حمله به دروازه حریف فرضی نزدیک شوند و مشخص است که برانکو برای بازی در ریاض چشم به ضد حملات بازیکنانش دوخته است.

 

* با توجه به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال عربستان کانون هواداران باشگاه پرسپولیس 15 لیدر خود را عازم مشهد مقدس کرد این در حالی است که 4 لیدر پرسپولیس هم همراه این تیم فردا عازم عربستان خواهند شد.

پرسپولیس صبح فردا آخرین تمرین خود پیش از ترک تهران را در درفشی فر انجام خواهد داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)