تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با حضور خبرنگاران و عکاسان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز (یکشنبه) با حضور خبرنگاران در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* حامد لک، سعید آقایی، حامد سرلک، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر پنج خرید جدید تیم پرسپولیس، امروز سوژه عکاسان بودند.

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را آغاز کردند و در ادامه تمرین گلزنی و سانتر از جناحین در دستور کار قرار داشت. سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و در نیمه زمین به کارهای ترکیبی و پاس‌های تک ضرب پرداختند.

* بدقولی و بد عهدی مسئولان باشگاه پرسپولیس و عملکرد ضعیف در نقل وانتقلات باعث شد یحیی گل‌محمدی در حاشیه مصاحبه با خبرنگاران خبر از قطع همکاری خود با باشگاه پرسپولیس دهد که این خبر بلافاصله فضای تمرین و خبرنگاران را تحت شعاع قرار داد.

*بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که امروز برای یک فصل دیگر قراداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد، یکی از غایبان تمرین امروز سرخپوشان بود.

* کمال کامیابی نیا و محمد انصاری به دلیل مصدومیت اختصاصی به تمرین پرداختند.

*عیسی آل‌کثیر مهاجم جدید تیم پرسپولیس، دقایقی قبل از شروع تمربن با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت و قول آقای گلی را برای هواداران پرسپولیس برای فصل آینده را داد.

* محمد نادری مدافع سرخپوشان نیز دیگر غایب تمرین امروز بود.

* اواخر تمرین با هماهنگی مسئولان ورزشگاه شهید کاظمی، تعدادی از هواداران علاقمند به پرسپولیس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جایگاه تماشاگران حضور پیدا کردند.

* در حاشیه فوتبال درون تیمی پرسپولیسی‌ها مدام باهام کری داشتند که در بطن آن شجاع خلیل زاده وجود داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)