پرسپولیس نیوز: ۲ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حضور پیدا کرده و مورد استقبال بازیکنان و مربیان این تیم قرار گرفتند.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای آماده‌سازی این تیم پیش از دیدار مقابل استقلال از ساعت ۱۱ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین رحیم یوسفی و عباس کارگر، دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافتند و بازیکنان و کادرفنی به استقبال آنها رفتند و با هم خوش‌وبش گرمی کردند.

* تمرین پرسپولیس از ساعت ۱۱ به مدت ۳۰ دقیقه با بدنسازی آغاز شد و در ادامه بازیکنان زیر نظر برانکو به کارهای ترکیبی و مرور تمرینات تاکتیکی پرداختند.

* حدود ۱۰۰ هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و بازیکنان و اعضای کادرفنی را تشویق کردند. آنها در ادامه برای رقیب سنتی خود یعنی استقلال کری خواندند و دقایقی نیز علیه این تیم شعار دادند.

* فرشاد احمدزاده، هافبک مصدوم پرسپولیس که دچار مصدومیت شده بود، امروز بدون هیچ مشکلی به تمرینات گروهی برگشت و همراه بازیکنان پا به توپ شد.

* بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس که روز گذشته در تمرینات ریکاوری تیم ملی حضور داشتند، امروز به تمرینات اضافه شدند و به تمرین پرداختند.

* سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس دقایقی با برانکو گفت‌وگو کردند.

* تمرین امروز پرسپولیس بدون هیچ غایبی برگزار شد و تمامی نفرات در تمرین حضور داشتند.

* تمرینات تیم پرسپولیس از فردا (سه‌شنبه) تا پیش از دربی ۸۶ پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)