تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) از ساعت ۱۳ در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین پرداخت.

کادر فنی سرخپوشان پایتخت تمرین امروز را برای افزایش روحیه و شادابی بازیکنان و تیم در نظر گرفته بودند که به مدت یک ساعت به طول انجامید.

ابتدا بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، با دویدن و انجام حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند. سپس در قالب چند گروه به بازی مهیج تنیس فوتبال پرداختند که باعث شد فضای کری‌خوانی و هیجانی بالایی بین بازیکنان به وجود آید و در این بخش از تمرین، بازیکنان با روحیه بالا و با آمادگی کامل ظاهر شدند.

سیامک نعمتی همچنان به دلیل گذراندن دورن نقاهت پس از جراحی، غایب بود و برنامه‌های خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام می‌دهد. حامد پاکدل به توصیه پزشکان، امروز بعد از چند روز استراحت، دویدن دور زمین را آغاز کرد و زیر نظر کادر پزشکی بود. امید عالیشاه در تمام بخش‌های تمرین حاضر بود. میلاد سرلک هم امروز اختصاصی تمرین کرد تا هر چه زودتر به مرز آمادگی نزدیک شود و سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین در اختیار کادر فنی بودند. بازیکنان بعد از تمرین، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

پرسپولیس تا پس فردا، دو جلسه تمرین در برنامه دارد و عصر روز پنج‌شنبه برای بازی با نفت مسجد سلیمان، با یک پرواز چارتر، تهران را ترک می‌کند.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۱ اسفند ماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)