پرسپولیس نیوز : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز با حضور علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز با حضور علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار شد. در این تمرین لیدرهای باشگاه در اقدامی بسیار زیبا به مناسبت جشن نیمه شعبان و بدرقه یکی از لیدرها که امشب قرار است برای حمایت از تیم ملی راهی برزیل شود، شیرینی و شربت در تمرین پخش کردند و برای ظهور امام زمان(عج) دست به دعا شدند.

* محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که زمزمه جدایی‌اش از جمع قرمزپوشان و رفتن به استقلال به گوش می‌رسید، در تمرین امروز حضور پیدا کرد. هواداران با دیدن او به جشن و شادی پرداختند و موضع‌گیری‌هایی علیه استقلال داشتند.

* علی دایی در بدو ورودش به ورزشگاه درفشی‌فر ابتدا میان مدرسه‌فوتبالی‌ها رفت و با آنها و پدرانشان عکس یادگاری انداخت.

 

* اسپانسر جدید پرسپولیس هم امروز دست به کار شد و تمام پلاکاردهای دانشگاه پرسپولیس را از داخل درفشی‌فر کَند و به جای آن پلاکاردهای خود را با نام و نشانی خود نصب کرد.

 

* رضا نورمحمدی نیز دقایقی کوتاه در تمرین حضور پیدا کرد و سپس با اجازه دایی، درفشی‌فر را ترک کرد. او در اردوی اردبیل تمرینات خود را با قرمزپوشان آغاز خواهد کرد.

 

* در تمرین امروز هم علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس حضور داشت. او باز هم داخل و در کنار زمین حضور پیدا نکرد و از روی سکوها تمرینات را نظاره‌گر بود.

 

* لیدرهای باشگاه نیز امروز بابت نرفتن نوری به استقلال از کاپیتان باتعصب خود تقدیر و تشکر کردند.

 

* با نظر مدیر ورزشگاه درفشی‌فر بنری که برای لیدر مسافر برزیل تدارک دیده شده بود، جمع‌آوری شد که این کار باعث ناراحتی هواداران و لیدرها شده بود.

 

* پرسپولیسی‌ها امروز تمرینات استقامتی را در دستورکار خود قرار دادند، فردا (جمعه) تعطیل هستند و شنبه برای تشکیل اردویی 10 روزه عازم اردبیل خواهند شد.

* یکی از هواداران با خود پیراهن تیم ملی را به همراه داشت که همه بازیکنان روی آن را امضا کردند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)