خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بازیکنان بابت برخی از رفتارهایشان در تمرین تذکری جدی داد.

تمرین تیم پرسپولیس از ساعت 10:30 صبح امروز پشت درهای بسته برگزار شد. در این تمرین دقایقی از آن به دلیل بارش شدید برف و باران در چمن مصنوعی و دقایقی دیگر در چمن طبیعی برگزار شد.

* در تمرین امروز از دستیاران جدید گل‌محمدی، حسینی و بزیک حضور داشتند اما خبری از باقری، عبدی، چیذری و علی پروین نبود.

* با توجه به اینکه پرسپولیس باید روز چهارشنبه در بازی مقابل ملوان قرار بگیرد تمرینات این تیم تا انتهای هفته پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و از حضور افراد غیرمسئول در ورزشگاه به طور جدی جلوگیری می‌شود.

*  در تمرین امروز 5 هوادار حضور داشتند.

* جواد کاظمیان در ابتدای تمرین دقایقی در ورزشگاه درفشی فر حضور پیدا کرد و پس از گفت‌وگو با گل‌محمدی قبل از شروع تمرین ورزشگاه را ترک کرد. وی بابت حضورش در لیست مازاد پرسپولیس ناراحت است.

* با توجه به اتفاقات اخیر در تیم پرسپولیس و ناراحتی رویانیان و برخی از اعضای کادر فنی در جلسه شب گذشته از بازیکنان مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان این تیم هشدار داد که از نظر انضباطی و رفتار مراقب عکس‌العمل‌های خود در تمرینات باشند. او همچنین اعلام کرده در 6 ماه گذشته عملکرد بازیکنان در درون زمین و بیرون زمین بررسی شده و قطعا به آنها رسیدگی خواهد شد. مدیرعامل قرمز‌پوشان به بازیکنان اعلام کرده که با هرگونه بی انضباطی برخورد جدی خواهد شد و باید طبق نظرات کادر فنی پیش برود. این پیغام به بازیکنان پرسپولیس داده شد.

* قاضی در تمرین امروز تنها 20 دقیقه اختصاصی تمرین کرد.

* بازیکنان پرسپولیس امروز شاداب بودند و حتی در دقایقی از تمرین به برف بازی هم مشغول شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)