تیم فوتبال پرسپولیس اولین جلسه تمرینی خود را در زمین نفت تهرانسر برگزار کرد.

سرخپوشان پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را در شرایطی پیگیری کردند که اولین جلسه تمرینی خود را در زمین چمن نفت تهرانسر از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز (پنج‌شنبه) زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

تمرین امروز بعد از صحبت‌های یحیی گل محمدی آغاز شد. سرمربی پرسپولیس برنامه‌های تمرینات و بازی‌های پیش روی تیم را برای بازیکنان تشریح کرد.

سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم به گرم کردن بدن‌ها پرداختند. پاسکاری‌های ترکیبی در قالب سه گروه در برنامه بود و پس از آن، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین انجام شد و در بخش پایانی تمرین هم، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مصدومان تیم شامل؛ سیامک نعمتی، امید عالیشاه و میلاد سرلک بودند که زیر نظر کادر پزشکی تیم، اختصاصی تمرین کردند.

دو بازیکن دیگر تیم هم، احسان پهلوان و مهدی ترابی بودند که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا فعلا در تمرینات حضور ندارند و تا زمانی که مجددا تست آنها منفی شود و بتوانند در تمرینات حاضر باشند، به استراحت و مداوا خواهند پرداخت.

سایر بازیکنان بدون مشکل در تمرین حاضر بودند و با تمرکز بالا کار کردند.

چهار بازیکن از تیم امید به تمرین امروز اضافه شدند تا برنامه‌های تیمی تمرینی تیم دچار مشکل نشود.

تمرین پنج‌شنبه قرمزپوشان حدود ۸۰ دقیقه به طول انجامید و بعد از آن بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به مشهد و بازی برابر نساجی مازندران، دو جلسه تمرینی را در برنامه دارند که طی آن، فردا و پس فردا تمرین خواهند کرد و بعدازظهر شنبه با یک پرواز چارتر تهران را به مقصد مشهد ترک می‌کنند تا روز یکشنبه در برابر نساجی مازندران به میدان بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)