پرسپولیس نیوز : تمرین تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.

این تمرین در غیاب علی دایی و زیرنظر برادرش محمد دایی آغاز شد که بعد از گذشت 15 دقیقه سرمربی سرخپوشان به درفشی فر رسید و حرکات شاگردانش را زیر نظر گرفت.

*رضا حقیقی هافبک مصدوم سرخپوشان امروز هم دور زمین به طور اختصاصی دوید و پس از 30 دقیقه دویدن روی نیمکت نشست و تمرین همبازیان را به نظاره نشست.

* رضا محمدی با کمی تاخیر خود را به غلامپور معرفی و تمریناتش را آغاز کرد.

* محسن بنگر مدافع پرسپولیس از برخی رسانه ها به خاطر درج مصاحبه ای از قول او که وی را رودررو با کی روش قرار داده بودند، دلخور است. او در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس نزد خبرنگاران رفت و اعلام کرد از آن رسانه هایی که چنین مطلبی را منتشر کرده اند، شکایت می کند. وی افزود: من آلزایمر ندارم که مصاحبه کنم و خودم هم ندانم که این حرف را زده ام.

* یک خانواده سه نفره هوادار پرسپولیس از گچساران به درفشی فر رفته بودند. آنها به دنبال دیدار با میلاد غریبی که اهل گچساران است به محل تمرین پرسپولیس رفتند.

* سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه حاضر شده بود. گویا او جلسه ای را با مسئولان ورزشگاه و نمایندگان یک اسپانسر برگزار کرد.

* خاکبرداری یک ساختمان متروکه روبه روی مجموعه درفشی فر که قرار است یک پروژه 7 طبقه در آن ساخته شود، گرد و غبار و صداهای ناهنجاری را پدید آورده بود.

* یک بنر جدید که تبلیغات دانشگاه علمی- کاربردی پرسپولیس است، جایگزین بنر قبلی که عکس بازیکنان بود، در مجموعه شده است.

* 50 دانش آموز به همراه سرپرستان خود از موسسه معلولان کوشای ورامین به محل تمرین آمدند که مورد پذیرایی قرار گرفتند و یک خودکار و سالنامه پرسپولیس به هر یک از آنها اهدا شد. همچنین اعضای مدرسه فوتبال آینده سازان ممسنی استان فارس نیز از دیگر حاضران در تمرین بودند.

* یکی از جانبازان هوادار پرسپولیس که از دوستان سعید شیرینی بود، به درفشی فر آمد و جلسه ای را با سرپرست پرسپولیس برگزار کرد.

* محمد پنجعلی و مهرداد پولادی غایبان تمرین امروز بودند.

* علی دایی پس از ورود به ورزشگاه چند دقیقه با شیرینی به گفت و گو پرداخت. بازیکنان نیز به محض ورود دایی به سمت او رفتند و با او سلام و علیک کردند.

* مولایی بدنساز پرسپولیس همراه با پسر 9 ساله اش به درفشی فر آمد.

* ضیا عربشاهی و محمود شافعی از پیشکسوتان پرسپولیس از جمله حاضران در تمرین درفشی فر بود.

* سیدمهدی سیدصالحی همچون روزهای گذشته جدای از دیگر بازیکنان به همراه پزشک تیم دور زمین اختصاصی کار می کند.

* بازیکانان پرسپولیس پس از گرم کردن، در نیمه زمین در 4 تیم 5 نفره تقسیم شده و با نصب 4 دروازه کوچک حفظ توپ و پاس تکضرب را در دستور کار خود قرار دادند. این تمرینات زیر نظر علی دایی و کریم باقری انجام شد. در حین تمرینات دایی تاکید به پاسهای تکضرب داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)