خبرگزاری پرسپولیس : تمرینات تیم پرسپولیس پس از استراحت روز گذشته از ساعت 9:35 صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس بیشتر به کارهای هوازی زیر نظر چیذری پرداختند.

* مهدی مهدوی‌کیا پس از غیبت در تمرین روز پنجشنبه و بهبودی سرماخوردگی‌اش در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* مارکو پروویچ بازیکن سابق تیم فوتبال ستاره سرخ بلگراد در تمرین امروز نیز حضور داشت. نکته جالب این بود که عملکرد این بازیکن در روز پنجشنبه خوب نبود اما مدیر برنامه‌های این بازیکن در ورزشگاه درفشی‌فر روز پنجشنبه و امروز شنبه حضور داشت بارها این بازیکن را مورد تشویق قرار داد که جالب توجه بود.

* در تمرین امروز باز هم شهاب گردان بنا به دلایل نامشخصی غایب بود. این بازیکن در تمرینات چند مدت قبل پرسپولیس نیز سه جلسه در تمرین قرمز‌پوشان حضور پیدا نکرد و گفته می‌شود احتمال جدایی‌اش از قرمز‌پوشان وجود دارد.

* قاضی در تمرین امروز نیز اختصاصی به تمرین پرداخت.

* یکی دیگر از نکات جالب تمرین امروز این بود که در شرایطی که برخی از مشکلات فرهنگی در حال حاضر در فوتبال ما وجود دارد، اما بازیکن جوان پرسپولیس یعنی رضا حقیقی در خودروی خود قرآن گوش می‌دهد.

* برگزاری بازی استقلال و گهر دورود سوژه اصلی بازیکنان پرسپولیس بود.

* با توجه به تاکید رویانیان و گل‌محمدی امروز به مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفته شد در تمرینات برای حضور خبرنگاران و هواداران باز باشد. به همین دلیل 30 هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور پیدا کردند اما شیرینی سرپرست پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای از این هواداران خواستند به هیچ تیمی در تمرینات بی‌احترامی نشود و فقط اگر دوست دارند تیم خود را تشویق کنند.

* در تمرین امروز گل‌محمدی و بزیک نیز اختصاصی تمرین کردند.

* کریم باقری یکی از دستیاران گل محمدی غایب بود.

* نیلسون تنها 50 دقیقه به تمرین پرداخت.

* یحیی‌ گل‌محمدی در جلسه‌ای با بازیکنان اعلام کرد پرسپولیسی‌ها به بازی قبلی نباید فکر کنند و بازی با ملوان تمام شده است. سپس با دستور وی و هماهنگی با سرپرست تیم، پرسپولیس با یک دستگاه اتوبوس راهی هتل المپیک شد تا تمرینات خود را در نوبت بعد از ظهر دنبال کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)