پرسپولیس نیوز: کاپیتان تیم پرسپولیس در جریان تمرین امروز این تیم دچار مصدومیت شد و تمرین را نیمه کاره رها کرد تا این اتفاق خبر بدی برای سرخ‌پوشان در استانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

تمرین پرسپولیس برای اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف‌قرشی ازبکستان امروز از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

*شماری از اعضای مدرسه فوتبال که متعلق به شهرستان دلیجان بودند امروز در تمرین سرخپوشان حضور پیدا کردند و در پایان تمرین با بازیکنان و کادر فنی عکس یادگاری گرفتند.

*بازیکنان ابتدا به مدت ۳۰ دقیقه در سالن بدنسازی کار با وزنه انجام دادند سپس زیر نظر برانکو به سه گروه تقسیم شدند و کارهای ترکیبی انجام دادند و در ادامه کارهای استقامتی و سپس مرور کارهای تاکتیکی محور تمرین بازیکنان بود.

*بازیکنان امروز با توپ‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا تمرین کردند و هنوز توپ‌های جدید به باشگاه تحویل داده نشده است.

*سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در جریان تمرین امروز از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و بازیکنان از این موضوع ناراحت و نگران شدند و جویای حال سیدجلال بودند. حسینی در ادامه زیرنظر پزشک تیم به مداوا پرداخت.

*حدود ۵۰ هوادار امروز در تمرین پرسپولیس حضور داشتند.

*در اکثر تمرینات تاکتیکی محسن مسلمان هافبک پرسپولیس بین نفرات اصلی نبود. غیبت مسلمان در دیدارهای گذشته باعث ناراحتی این بازیکن شده است.

*افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس دقایقی با خبرنگاران خوش و بش کرد و به حالت خنده و شوخی به خبرنگاران گفت: بازیکنان از شروع فصل جدید لیگ قهرمانان هیجان زده شده‌اند و با عجله تمرین می‌کنند.

*تمرینات پرسپولیس از فردا پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

*دیدار پرسپولس و نسف‌قرشی ازبکستان از گروه C مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۷:۱۵ روز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)