پرسپولیس نیوز :  تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:30 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

*شاگردان درخشان بعد از دویدن و گرم کردن بدن‌های‌شان در 2 گروه به تمرین آقا وسط پرداختند. در قسمت بعدی تمرین حمله و دفاع در دستور کار قرار داشت که در این قسمت حمید درخشان بارها تمرین را متوقف کرد و به بازیکنانش تذکر فنی داد. نکته جالب اینکه درخشان حتی محل جاگیری مدافعان و مهاجمان را خودش مشخص می‌کرد و هر از چند گاهی هم در نقش هافبک بازی‌ساز ظاهر می‌شد و برای مهاجمان موقعیت‌سازی می‌کرد.

*حسین عبدی مربی پرسپولیس به همراه مصطفی قنبرپور مربی تیم نوجوانان ایران در تمرین حاضر شد.

*یک هوادار پیش از آغاز تمرین پیراهنش را به کریمی داد تا امضا کند. این هوادار قصد داشت از محسن خلیلی هم امضا بگیرد اما خلیلی در تمرین امروز غایب بود.

*فردا (چهارشنبه) تولد محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس است و به همین دلیل هواداران برای لحظاتی از روی سکو تولد خوردبین را تبریک گفتند.

*علی کریمی اولین نفری بود که به درفشی‌فر آمد.

*سرخپوشان پس از تمرین فردا برای برگزاری اردوی پیش از بازی با استقلال خوزستان به هتل آزادی می‌روند.

*حسین ماهینی که امروز به صورت رسمی اعلام شد کارت معافیتش باطل شده در تمرین حضور داشت.

*پیش از آغاز تمرین درخشان حدود 5 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد.

*مهدی فنونی‌زاده و رضا وطن‌خواه میهمانان تمرین امروز پرسپولیس بودند.

*حدود 100 هوادار در تمرین حضور داشتند. نکته جالب اینجا بود که علی کریمی پس از اعضای کادر فنی و قبل از تمام بازیکنان مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

 

 * هواداران پرسپولیس در شعاری که برای علی کریمی ساخته بودند برای وی طلب عمر 666 ساله کردند!

*علی کریمی در بخش حمله به دفاع با دریبل‌های خودش به‌ یاد دوران اوج، هواداران را سر ذوق آورد. همچنین کریمی در این بخش و در یک صحنه با نیلسون تک به تک شد که با یک حرکت بدن دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس را جا گذاشت و توپ را به زیر طاق دروازه کوبید که این حرکت باعث شد تماشاگران به شدت او را مورد تشویق قرار دهند.

*مهدی دغاغله هافبک مصدوم پرسپولیس امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و روی زانوی خود یخ بست.

* وزش شدید باد در کار پرسپولیسی‌ها اختلال ایجاد کرده بود و توپ را منحرف می‌کرد.

* پیش از آغاز فوتبال درون تیمی محمد عباس‌زاده در درون دروازه ایستاد تا نیلسون و مکانی به او پنالتی بزنند. نکته جالب اینکه عباس‌زاده استعداد زیادی در مهار پنالتی داشت و بارها با شیرجه‌ها و واکنش‌هایش موجب تشویق هواداران شد. در یکی از این ضربات پنالتی نیلسون با حرکت بدن عباس‌زاده را فریب داد و توپ را به گل تبدیل کرد که این مسئله باعث تشویق هواداران شد. نیلسون بعد از این گل به شدت خوشحالی کرد.

* در بخش فوتبال درون تیمی بر خلاف روز گذشته، علی کریمی حضور فعالی داشت و در ترکیب اصلی هم قرار گرفته بود. پا به توپ شدن کریمی در بخش فوتبال تیمی باعث تعجب و خوشحالی همه شده بود. این در شرایطی است که کریمی زمانی هم که در تمرین راه‌آهن شرکت کرده بود در تمرینات تاکتیکی شرکت نمی‌کرد و روز گذشته هم در فوتبال درون تیمی حضور نداشت.

 

* امروز 5 دروازه‌بان در تمرین پرسپولیس حضور داشتند که 3 دروازه آن امید بودند و به همراه سوشا مکانی و نیلسون زیر نظر نادر باقری تمرین می‌کردند.

* امروز تعدادی از بازیکنان امید پرسپولیس زیر نظر درخشان و پا به‌پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

* علی کریمی که روز گذشته با لباسی همرنگ اما متفاوت نسبت به سایر بازیکنان پرسپولیس در تمرین حضور یافته بود امروز لباس تمرینی مشابه سایر بازیکنان به تن داشت.

* هواداران پرسپولیس که از حضور علی کریمی در تمرینات این تیم خوشحال هستند شعار «پرسپولیس واقعی همینه همینه» را بارها سر دادند.

 

* حسین ماهینی که با ابطال کارت معافیتش روبرو شده امروز خندان و با روحیه در تمرین حاضر بود و در دقایقی هم درون دروازه ایستاد تا بازیکنان پرسپولیس برایش شوت بزنند اما هر شوتی که به سمت وی زده می‌شد تبدیل به گل می‌شد.

* برنامه دیگر تیم پرسپولیس فوتبال بود که در این قسمت بازیکنان به دو دسته نارنجی و بنفش تقسیم شدند که علی کریمی هم در تیم نارنجی بازی کرد. نکته جالب در این خصوص این است که روز گذشته وقتی فوتبال درون تیمی انجام شد علی کریمی و محسن خلیلی دو بازیکنی که در لیست این تیم نیستند پشت دروازه حضور داشتند و بازی نکردند اما کریمی امروز در قالب تیم نارنجی به میدان رفت.

* با شروع فصل پاییز و فرا رسیدن اول مهر ماه به نظر می رسد علی کریمی که به سرمایی بودن شهره دارد سردش شده بود چرا که زیر پیراهنش یک بلوز آستین بلند پوشیده بود.

* حسین ماهینی هم در فوتبال درون تیمی حضور داشت و با کاور بنفش بازی کرد.

* باد نسبتا شدیدی در ورزشگاه درفشی‌فر مشغول وزیدن بود که این موضوع کار بازیکنان را برای حفظ توپ سخت می‌کرد.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار روز پنج‌شنبه مقابل استقلال خوزستان فردا به اردو می‌روند که قرار است این اردو در هتل آزادی برگزار شد. از طرف دیگر بازیکنان استقلال خوزستان هم در هتل آکادمی فوتبال مستقر خواهند شد.

* آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس فردا صبح در ورزشگاه درفشی‌فر و پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)