مرجع خبری پرسپولیس : حضور چند دلال بازیکن در تمرین امروز قابل توجه بود.

 

تيم فوتبال پرسپوليس پس از داربي جام حذفي مقابل استقلال صبح امروز اولين جلسه تمريني‌اش را از ساعت 11 آغاز كرد. اين اولين تمرين پرسپوليس پس از استعفاي حميد استيلي سرمربي پيشين اين تيم است كه حال با مديريت علي پروين برگزار مي‌شود.

پروين در ابتداي تمرين امروز بازيكنان را جمع كرد و 10 دقيقه‌اي را با آن‌ها به گفت‌وگو‌ پرداخت.

 

مسئولان پرسپوليس در ورزشگاه «درفشي فر» (محل تمرين پرسپوليس) ابتدا از ورود 20 نفر تماشاگري كه پشت درهاي مجموعه تجمع كرده بودند، ممانعت داشتند اما آن‌ها پس از تشويق علي كريمي و درخواست‌شان براي باز شدن درها توانستند به داخل مجموعه راه پيدا كرده و تمرين سرخپوشان را از نزديك ببينند.

 

پروين بعد از صحبت با بازيكنان به همراه خوردبين در گوشه‌اي از زمين نظاره‌گر كار بازيكنان بود. مهرداد اولادي دقايقي با او به گفت‌وگو‌ پرداخت و سپس به جمع بازيكنان پيوست.

 

مربي بازيكنان در داخل زمين محسن عاشوري بود و سومديك مربي آلماني پرسپوليسي‌ها هم در انتخاب نوع تمرينات به وي كمك مي‌كرد.

 

البته امروز فقط بازيكنان ذخيره و اميد پرسپوليس تمرينات فني و تاكتيكي انجام دادند و ساير نفرات يعني بازيكنان اصلي فقط به دويدن به دور زمين پرداخته و بعد از مدتي هم به سالن وزنه‌زني رفتند و كارشان را به پايان بردند.

 

جواد كاظميان، سامان آقازماني و محمد منصوري بازيكناني بودند كه به همراه اميدها تمرين مي‌كردند. علي كريمي به همراه وحيد هاشميان ، مهرداد اولادي، محمد تال نفراتي بودند كه به سالن نرفته و در كنار زمين به دويدن‌هاي‌شان ادامه دادند و سپس حركات كششي، تمرين روي پايي و … انجام دادند.

 

مازيار زارع از جمله بازيكناني بود كه از ابتداي تمرين فقط در هنگام صحبت‌هاي پروين ميان بازيكنان بود و سپس به رختكن رفت.

 

اما بازيكنان ذخيره پرسپوليس تمرين‌هاي تاكتيكي همچون حفظ توپ، بازي گل كوچك در زمين كوچك، فوتبال در نيمه‌اي از زمين با دروازه‌هاي بزرگ، پاس‌كاري‌هاي دو به دو و غيره را تمرين كردند. اما دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس امروز تمرين جدي‌تري نسبت به سايرين برگزار كردند و زير نظر هاروت كارشان را دنبال مي‌كنند.

 

در ميان تماشاگران برخي ليدرهاي پرسپوليس و مسئولان اين تيم چهره‌ بعضي از ايجنت‌هاي فوتبال هم ديده مي‌شود.

 

شايعه احتمال حضور لوكا بوناچيچ در تيم پرسپوليس جدي‌ترين موضوعي است كه در ميان حاضران تمرين امروز پيچيده است.

 

40 دقيقه از شروع تمرين گذشته بود كه هادي نوروزي بازيكن مصدوم پرسپوليسي‌ها به مجموعه آمد و به رختكن رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)