خبرگزاری پرسپولیس : جلسه هیئت مدیره پرسپولیس به ریاست فدا حسین مالکی به مدت 4 ساعت برگزار شد.

 

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که پیش از این در حضور وزیر ورزش و جوانان یک جلسه برگزار کرده بودند، عصر امروز در باشگاه پرسپولیس دور هم جمع شدند و درباره مسائل جاری و آینده باشگاه و تیم های ورزشی بحث و تبادل نظر کردند.

 

دومین جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور تمام اعضا از ساعت 17 الی 21 امشب در باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

 

این نشست که قرار بود ساعت 17 آغاز شود، با 15 دقیقه تاخیر که ناشی از ترافیک خیابان های اطراف باشگاه بود آغاز شد. پیش از شروع جلسه محمد رویانیان، علی پروین و محد حسین نژاد فلاح  به تماشای بازی خیریه دو تیم رسانه ورزش و منتخب تیم ملی پرداختند و در حین تماشای این دیدار درباره برخی مسائل باشگاه نیز با یکدیگر گفت گو می کردند.

 

فداحسین مالکی و مهدی تاج نیز دقایقی بعد به جمع سایرین اضافه شدند تا نشست اعضای هیات مدیره پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، آغاز شود.

 

محمود سالارکیا رئیس کمیته انضباطی باشگاه هم به عنوان دبیر در این جلسه حضور داشت.

 

در این جلسه فدا حسین مالکی برای اولین بار ریاست جلسه را بر عهده داشت.

در این جلسه از اقدامات رویانیان در چند وقت اخیر حمایت و اعلام شد هر چه سریعتر برای کمک به کادر فنی فعلی از یک مربی ایرانی استفاده شود.

 

اعضای هیئت مدیره متفق القول از اقدامات مدیر عامل باشگاه حمایت کرده و زحماتی را که در راستای ایجاد تحول و توسعه فعالیت های باشگاه انجام شده را تحسین کرده و ابراز امیدواری کردند تیم فوتبال پرسپولیس در وضعیت برتر و بهتری قرار گیرد.

 

همچنین مقرر گردید هر دو هفته یکبار جلسه هیئت مدیره پرسپولیس برگزار شود و در جلسه بعدی راهکارهای فنی تیم برای فرار از بحران فعلی مورد بررسی قرار بگیرد و تیم از رده چهاردهم بالاتر برود.

در این جلسه در خصوص خط خوردن علی کریمی از لیست پرسپولیس نیز صحبت‌هایی شد که مدیرعامل قرمزپوشان این موضوع را بنا بر تصمیم کادر فنی اعلام کرد.

رویانیان گزارشی مالی به همراه وضعیت بازیکنان ارائه کرد و قرار شد اعضای باشگاه به زودی در جمع بازیکنان حاضر شوند.

 

در این نشست همچنین اعضای هیئت مدیره اقدامان اخیر درباره ایجاد انسجام و اتحاد در تیم، هماهنگی با مربی، تقویت کادر فنی و آوردن مربی ایرانی را خوب ارزیابی کردند که مقرر شد جلسات هیئت مدیره هر دو هفته یک بار به طور مستمر تشکیل شود.

 

در جلسه بعدی هیئت مدیره قرار است اعضا سناریوها و راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی تیم فوتبال را به صورت شفاف و جرء به جزء مطر ح کرده و پس از بررسی راهکارهای ارائه شده درباره آن تصمیم گیری شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)