مرجع خبری پرسپولیس : اولین کنفرانس مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس در فصل جدید از ساعت 16 تا 18 امروز در سالن همایش های شهرداری منطقه 9 برگزار شد .

 

گزارش حاشیه ای مرجع خبری پرسپولیس از این کنفرانس با 24 نکته حاشیه ای :

 

1* جلسه از ساعت 16:10 دقیقه و با 10 دقیقه تاخیر با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز شد.

 

2* خوردبین اولین حاضر. محمود خوردبین سرپرست قدیمی پرسپولیس اولین مسئولی بود که از ساعت سه و نیم در مجموعه حاضر شده بود.

 

3* هنگام سخنرانی ابتدایی مجری مراسم ، پرچم شهرداری روی سن سقوط کرد و موجب خنده حضار شد .

 

 

 

4* راس ساعت 16 حبیب کاشانی و بلافاصله علی دایی وارد شده و پس از برگزاری مراسم ابتدایی حبیب کاشانی سخنان خود را از ساعت 4 و بیست دقیقه آغاز کرد .

 

5* کاشانی تاکید کرد افرادی که در تمرین علیه قطبی شعار می دهند هیچ ارتباطی با باشگاه پرسپولیس ندارند!

 

6* علی دایی در خصوص محسن خلیلی که گفته بود اگر مدیرعامل بودم دایی را سرمربی پرسپولیس نمی کردم گفت : هرکس در بیان دیدگاه های خود کاملا آزاد است!

 

7* دایی به سوال خبرنگار روزنامه پیروزی در مورد سیستم بازی تیمش پاسخ نداد و گفت در طول فصل از سیستم های مختلفی استفاده خواهیم کرد که در زمان خود متوجه خواهید شد!

 

8* خبرنگاری پرسید ، مهدی رحمتی ، هادی عقیلی ، جلال حسینی ، محمدخلعتبری ، کریم انصاری و میلاد زنیدپور در لیست شما بودند که موفق به جذب هیچ کدام نشدید ، بر چه اساسی از نقل و انتقالات تیم ابراز رضایت کرده اید که دایی پاسخ داد : از تیمی که بسته ام 80 درصد رضایت دارم ! فقط یکی دو بازیکن را که مد نظر داشتم نتوانستیم بگیریم ! نصف این بازیکنان که گفتید در خط دفاعی هستند و همه شان همزمان در لیست من نبودند و همین الان در هر پست دو بازیکن خوب داریم !

 

9* دایی کادر فنی اش را شامل خودش ، مهدی تارتار ، محمد یحیوی مربی دروازه بانان ، مولایی بدنساز ، عالی پور آنالیزور و حسین عبدی در صورت توافق معرفی کرد و تاکید کرد 4 نفر روی نمیکت و افراد اضافه روی سکو خواهند نشست!

 

10* کریم باقری گفت اگر آقای دایی صلاح بداند حتما مقابل تراکتور بازی خواهد کرد!

 

11* کاشانی گفت اگر دوستان در داخل اشکال بیجا نگیرند و خبرها را به بیرون مخابره نکنند ، afc با هیئت مدیره پرسپولیس مشکلی ندارد!

 

12* کاشانی در بخشی از صحبت هایش برای مثال آوردن در خصوص فوتبال حرفه ای و سقف قرارداد به پلی استیشن بازی کردن پسرش اشاره کرد که وقتی دید مثال خیلی پرت شده ، به رقم قرارداد 16 میلیون دلاری اسکولاری با تیم ازبکستانی اشاره کرد!

 

13* علی دایی درباره مناقشاتش با کفاشیان و فدراسیون فوتبال گفت این دعواها هیچ ارتباطی به حوزه کاری من در باشگاه پرسپولیس ندارد و وکلا و نمایندگان من پیگیر این موضوع هستند .

 

14* دایی گفت در ابندا هیچ میلی به دریافت طلب باقی مانده ام از فدراسیون نداشتم اما وقتی دیدم پرداخت مالیات را هم به عهده من گذاشتند ؛ تصمیم گرفتم حالا که این بند از قرارداد یادشان مانده ، تمام آن را تمام و کمال اجرا کنم!

 

15* دایی گفت امیدوارم مشکلم در داخل مرزها حل شود و نیازی به دخالت خارجی نشود چراکه کمیته استیناف زیرمجموعه فدراسیون فوتبال است و به نفع بالادستی خود رای خواهد داد!

 

16* کاشانی گفت به خلعتبری گفتم سال 86 یک بازیکن در اتاقم با من توافق کرد و با باشگاه دیگری قرارداد بست و  دیگر اجازه نمی دهم این بلا سرم بیاید!

 

17* کاشانی گفت خود ما هم نمیدانیم اسم تیممان چیست! پیروزی یا پرسپولیس؟

 

18* کاشانی گفت از تیمهای استیل آذین ، پیکان ، سایپا ، و شاهین متشکرم که برای پیشکسوتان پرسپولیس زمینه فعالیت و کسب درآمد فراهم کرده اند تشکر میکنم!

 

19* کاشانی گفت تمام مدیران استیل آذین با تجربه تر از من هستند و با این حساب این تیم نمی تواند تیم دوم پرسپولیس باشد .

 

20* دایی درپاسخ به علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی که گفته بود آقای دایی احتمالا زمان بازی خود در بایرن مونیخ را فراموش کرده ، گفت : احتمالا آقای علیپور در آلمان لژیونر بوده ! زمانی که ما آنجا بودیم ، فقط یک شب قبل از بازی اجازه حضور در دیسکو را به بازیکنان نمی دادند نه اینکه به مو و ریش وی کار داشته باشند!

 

21* دایی گفت سیستم چرخشی در پرسپولیس وجود نخواهد داشت و هر دروازه بانی آماده تر باشد درون چارچوب قرار می گیرد .

 

22* خبرنگاری با سلام و احوال پرسی با علی دایی و حبیب کاشانی سخنان خود را آغاز کرد که باعث دلخوری کوچک خوردبین شد و محمودخان با شوخی گفت من هم به شما سلام میکنم!

 

23* حدود 45 دقیقه مانده به پایان مراسم ، شهردار منطقه ، مسئول حراست و مدیر روابط عمومی به عنوان میزبان سالن در جلسه حاضر شدند.

 

24* نیم ساعت مانده به پایان مراسم سوالات خبرنگاران پایان یافته و به دور دوم کشیده شد اما به خبرنگار مرجع خبری پرسپولیس به جهت اداره این سایت به صورت هواداری اجازه پرسش سوال داده نشد!

 

حسن مهدوی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)