مرجع خبری پرسپولیس : گزارش حاشیه ما از تمرینات امروز

با توجه به حضور کرانیکار خبرنگاران فراوانی از رسانه‌های مختلف حضور داشتند. دوربین های مختلف صدا و سیما نیز حضور پررنگی در تمرینات امروز داشتند.

عباس انصاری‌فرد مدیرعامل،‌ همایون بهزادی رئیس کمیته فنی، دکتر زادمهر معاونت ورزشی باشگاه در تمرینات امورد حضور داشتند.

پیش از تمرین زلاتکو با تمام بازیکنان دست داده و با نام یک به یک آنها آشنا شد.

زلاتکو به تمام بازیکنان به فارسی سلام می گفت و زمانی‌که به آرفی رسید با زبان آلمانی با وی خوش و بش کرد.

در ابتدای تمرین زلاتکو برای بازیکنان صحبت کرد. زلاتکو به بازیکنان گفت من خودم سالها پیراهنی که تن شماست را بر تن کرده‌ام و می‌دانم باید روزهای سختی را در پیش و رو داشته باشید. ما باید سخت تمرین کنیم و سخت تمرین کنیم. باید موجب خوشحالی مردمانی که این تیم را دوست دارند بشویم. برای من نظم و دیسیپلین حرف اول را می‌زند. این تیم نه تنها بهترین تیم تهران است بلکه بهترین تیم ایران است پس همه باید خوشحال باشیم که در بهترینیم و تلاش کنیم نتایج خوبی بدست بیاوریم. فقط با نظم است که پیشرفت می‌کنیم و در این مورد بسیار جدی هستم. خوشحالم قرار است با شما کار کنم و امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر موفق باشیم.

تمرینات امروز که شامل گرم کردن و بازی تحت فشار و پاس کاری تک ضرب بود زیر نظر حسین عبدی برگزار شد و زلاتکو از فردا تمرینات را اجرا خواهد کرد.

محمد پروین، آرفی، علیرضا محمد و محمد منصوری

 به دلیل مصدومیت جزئی که داشتند دور زمین دویدند و زیر نظر مولائی تمرینات خود را انجام دادند.

عباس انصاری‌فرد در حاشیه تمرین به میان هواداران رفت و پاسخ گوی سوالات آنها بود. انصاری‌فرد با تاکید بر اینکه امسال تیم خوبی را خواهیم داشت به هواداران گفت امسال نمی‌گذاریم هواداران سختی های سال گذشته را تکرار کنند. وی به هواداران گفت بازیکنان پرسپولیس در پرسپولیس مشهور شدند. مازیار زارع سال‌ها در ملوان بسیار خوب بود ولی فصلی که در پرسپولیس بود همگان اعتقاد داشتند فراتر از سال‌های قبل نبود ولی به امارات پیوست ولی درخشش در ملوان موجب لژیونر شدنش نشد. آقای خلیلی وقتی به پرسپولیس آمد در سایپا گل زده بود آقای زارعی هم در راه‌اهن گلزنی کرده است و همیشه همه بدانند در پرسپولیس آنها مطرح می شوند و حضور هیچ بازیکنی در پرسپولیس موجب مطرح شدن پرسپولیس نمی‌شود زیرا هیچ نامی نداریم که از پرسپولیس بزرگتر باشد. در پایان صحبت‌ها لیدرها مدیرعامل را تشویق کردند.

بازار مصاحبه امروز داغ داغ بود. بیشترین سوِژه نیز زلاتکو، انصاری‌فرد بودند در کنار اینها دکتر زادمهر، همایون بهزادی و محمود خوردبین نیز مصاحبه انجام دادند.

زلاتکو از مسئولین مشخصات کامل بازیکنان را درخواست کرد.

تمام بازیکنان و مسئولین از سوی هواداران حاضر در زمین خیریه عمل تشویق شدند.

هوادارن سرود پرسپولیس قهرمان میشه را با همراهی بازیکنان خواندند.

زلاتکو از امکانات زمین خیریه عمل بازدید کرد.

سرخپوشان بسیار با انگیزه و یکدست هستند.

آرفی به فارسی به مدیرعامل گفت مشکل مصدومیتش رفع شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)