تبریک عزیزمحمدی و کفاشیان بخاطر برد سرخپوشان
مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس که در سومین و آخرین نشست سال جاری روسای باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی شرکت کرده بود در گفت و گویی از موضوعات مطرح شده در این اجلاس سخن گفت.


کاشانی درباره این اجلاس که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ، سرپرست باشگاه استقلال و روسای باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال آسیا برگزار شد گفت: “در این جلسه روسای تیم‎های حرفه‌ای فوتبال آسیا به بن همام به خاطر انتخاب مجددش به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال تبریک گفتند.

 

علاوه بر این گزارش بازدید آقای سوزوکی از باشگاه‌های آسیایی قرائت شد که بخشی از آن مربوط به باشگاه پرسپولیس بود.

 

در جریان این جلسه به این نکته پی بردیم که لیگ برتر فوتبال ما از لیگ‌های بسیاری از کشورها بهتر است و ژاپن تنها کشوری است که همه استانداردهای مورد نیاز را دارد. به علاوه بن همام از کمبودها صحبت کرد و کشورها نیز به نوبه خود به دفاع از خود پرداختند. بن همام نیز در مقام پاسخگویی به این نکته اشاره کرد که قصد انتقاد از کشورها را ندارد و می‌خواهد تا مجموعه‌ها با استانداردهای حرفه‌ای آشنا شوند. بن همام همچنین اعلام کرد که از سال 2013بازی یک شانزدهم لیگ جام باشگاه‌های آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.”

 

حبیب کاشانی و علی فتح الله زاده گزارشی را به ای اف سی ارائه دادند و کمبودهای مورد اشاره در گزارش سوزوکی مطرح شد: “این کمبودها شامل سه مورد بود. عدم شمارش و ارائه آمار دقیق از تعداد تماشاگران، مشکل گیت‌های ورودی بازیکنان و تماشاگران و کمبودهای مربوط به مدیا آفیسر و اطلاع رسانی. همچنین گزارشی از تعداد تماشاگران ارائه شد که میانگین تعداد تماشاگر در فصل جاری را رقمی میان دو تا پنج هزار نفر نشان می‌داد که کاهش حدودا 55 درصدی نسبت به فصل گذشته داشته است. علت این افت نیز عدم حضور پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی بوده است. پرسپولیس در هربازی 70000 تا 800000 تماشاگر داشته که همواره رکورد می‌زده است.”

 

موضوع برگزاری فینال رقابت‌ها در ژاپن مورد دیگری بود که درباره آن بحث شد: “تیم‌هایی که از غرب آسیا به ژاپن می‌روند با مشکلاتی رو به رو هستند. بنا بر این شد تا این مساله مورد بررسی قرار گیرد تا فینال به صورت نوبتی در شرق و غرب آسیا انجام شود.”

 

کاشانی در مورد دیگر مباحث مطرح شده در این اجلاس گفت: “محرومیت چین از حضور در رقابت‌های آسیایی موردبحث قرار گرفت و در نهایت این کشور مورد بخشش قرار گرفت. اتفاقی که مورد اعتراض ژاپنی‌ها بود اما از سوی دیگر طرف چینی با اعلام اینکه کشور چین به خاطر این تبانی‌ها تاکنون 300 نفر را به زندان انداخته است از رفع محرومیت خود دفاع کرد.”

 

حاشیه‌ها:

 

* از میان چهار میهمان ایرانی شرکت کننده در این اجلاس، این حبیب کاشانی بود که زودتر به تهران برگشت و دلیل این اتفاق هم بازی حساس پرسپولیس برابر سپاهان و جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بود. کفاشیان، عزیز محمدی و فتح الله زاده در کوالالامپور باقی ماندند تا در مراسم انتخاب برترین‌های آسیا حضور داشته باشند.

 

* چهار میهمان ایرانی حاضر در این اجلاس بازی استقلال و شاهین بوشهر را در چارچوب جام حذفی به اتفاق هم تماشا کردند و پس از پایان بازی به علی فتح الله زاده بابت برد تیم استقلال تبریک گفتند.

 

* پس از برد تیم استقلال علی فتح الله زاده در تماسی با تهران وعده پاداش یک میلیون تومانی را به خاطر صعود به مرحله بعدی جام حذفی داد. این در حالی بود که کاشانی خطاب به فتح الله زاده اینگونه اظهار نظر کرد که پاداش‌ بردهای تیم پرسپولیس از پیش تعیین شده است.

 

* پس از برد تیم پرسپولیس برابر تیم داماش گیلان، کفاشیان، عزیزمحمدی و فتح الله زاده برد سرخ پوشان تهرانی را به کاشانی تبریک گفتند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)