مربی ایتالیایی تحت انتقاد فراوانی است. سایت گل نگاهی انداخته به این که آنچلوتی در شش باشگاه قبلی‌اش تا چه زمانی بی‌شکست ماند.

 

کارلو آنچلوتی با رئال مادرید در خانه مقابل اتلتیکو مادرید یک بر صفر شکست خورد. این اولین شکست آنچلوتی با مادرید بود.

این مربی 54ساله با چالش حضور در محیط‌های جدید آشناست. او هفتمین باشگاهش را تجربه می‌کند؛ آن هم در چهارمین کشور. او که دو بار فاتح لیگ قهرمانان شده به‌خوبی می‌داند که پایان روند شکست‌ناپذیری بخشی جداناپذیر از مربی‌گری است.

البته هنوز روزهای اولیه حضور آنچلوتی در مادرید است. اما عملکرد او در فصل‌های اول حضورش در باشگاه‌های دیگر باعث شده بود طرفداران رئال خوش‌بین باشند. آنها اکنون بسیار ناراحت هستند که برای اولین بار در 14 سال گذشته در دربی مادرید در لالیگا باختند.

 

 

اولین شکست لیگ: بازی دوم؛ 2-0 در خانه پیستویسه
آنچلوتی مربی‌گری را با رجیانا در سال 1995 در سری ب آغاز کرد. هرچند او بسیار زود شکست خورد اما این تیم منطقه رجو امیلیا چهارم شد و توانست به سری آ صعود کند.

 

 

اولین شکست لیگ: بازی چهارم؛ 2-1 در خانه لاتزیو
آنچلوتی پس از ترک رجیانا یک سال و نیم را در پارما گذراند و جلوبلو را در اولین فصل حضورش به رتبه دوم لیگ رساند. او در آن‌جا خود را به عنوان یکی از مربیان جوان برتر ایتالیا مطرح کرد.

 

 

اولین شکست لیگ: بازی هفتم؛ 1-0 در خانه امپولی
چند نتیجه ضعیف باعث شد مارچلو لیپی در فوریه 1999 از سمت مربی‌گری بینکونری برکنار شود. آنچلوتی جای او را گرفت اما بانوی پیر را در نهایت نتوانست به رتبه‌ای بهتر از هفتم در فصل 1999-1998 برساند. البته او با تیم روند خوبی در ابتدای فصل داشت.

 

 

اولین شکست لیگ: بازی پنجم؛ 1-0 در خانه رم
فاتح تریم در 6 نوامبر 2001 اخراج شد و آنچلوتی جایش را گرفت تا اوضاع میلان را تغییر دهد. او با میلان در نهایت در آن فصل چهارم شد اما در ادامه با این تیم به دستاوردهای بزرگ‌تر و بهتری رسید.

 

 

اولین شکست لیگ: بازی هفتم؛ 3-1 در خانه ویگان
آنچلوتی در فصل اول رویایی کار کرد و چلسی را به قهرمانی لیگ رساند؛ چهارمین قهرمانی تاریخ آنها و آخرین آنها تا امروز. شکست بهت‌انگیز آنها مقابل ویگان هم لغزشی بیش نبود.

 

 

اولین شکست لیگ: بازی یازدهم؛ 2-1 در خانه نانسی
او در 30 دسامبر 2011 جانشین آنتوان کومبواره شد و پاریسی‌ها را در ده بازی اول فصل بی‌شکست نگاه داشت. اما پایتخت‌نشین‌ها سرانجام دوم شدند و سه امتیاز کمتر از مون‌پلیه قهرمان کسب کردند. البته آنها در فصل دوم بهتر شدند و قهرمانی را کسب کردند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)