مرجع خبری پرسپولیس : مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می گوید داور و کمک داور بازی پرسپولیس و استیل آذین از او خواستند جریمه مدافع پرسپولیس را کاهش دهد چرا که این بازیکن هیچگونه بی احترامی نسبت به تیم داوری نداشته است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ اظهارات مجتبی شریفی به انتقاداتی که این روزها به صدور آرای غیرمنصفانه و مغایر با قانون مطرح می شود دامن زده است. مصاحبه اخیر شریفی این سوال را در ذهن اهالی فوتبال بوجود آورده که اگر داور و کمک داور مسابقه چنین درخواستی داشته اند اساسا مدافع پرسپولیس بر اساس گزارش چه کسی با چنین محرومیت سنگینی مواجه شده است؟

 

مجتبی شریفی حالا باید به اذهان عمومی پاسخ دهد که چه رابطه ای میان محرومیت سنگین و عجیب مدافع پرسپولیس با انحلال باشگاه استیل آذین وجود دارد؟ تیم متول تهرانی که در پی حواشی بازی پرسپولیس و استیل آذین انتظار احکام سنگین تری را می کشید بلافاصله بعد از اعلام آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازگشت خود را به ادامه مسابقات لیگ اعلام می کند!

 

آنچه عیان است اینکه اساسا محرومیت نورمحمدی بدون گزارش تیم داوری، داور وسط و ناظر بازی وجاهت قانونی ندارد. این در حالیست که عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ فدراسیون می گوید در فوتبال ایران ناپاکی وجود ندارد و مسئولان اجرایی اجازه هیچگونه تبعیض و ناکامی را نخواهند داد.

 

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)