شاگردان دايي مقابل تيم اصلي اينتراخت حرفي براي گفتن نداشتند
مرجع خبری پرسپولیس : سايت باشگاه فوتبال فرانكفورت آلمان نوشت: تيم علي دايي برابر نفرات اصلي اينتراخت كار خاصي انجام ندادند اما در نيمه دوم و در مقابل تيم دوم خودي نشان دادند.

 

سايت اينتراخت فرانكفورت پس از جدال شب گذشته با تيم پرسپوليس ايران در آنتاليا تركيه، گزارشي از اين بازي منتشر كرد.

 

اين پايگاه اينترنتي در ابتدا عنوان كرد: در مقابل چشمان تنها 250 نفر تماشاگر و در شرايطي كه باران مي‌باريد، در ورزشگاه آنتاليا‌اسپور كوين كراوس بازيكن جوان تيم عقاب‌نشان فرانكفورتي، سه دقيقه پس از شروع بازي باعث برتري شد.

 

 

 

اين مدافع مياني 18 ساله روي يك ضربه کرنر كه توسط نيكولا پتكوويچ زده شد، با سر دروازه تيم ايراني را گشود.

 

پس از آن تيم تحت رهبري علي دايي، به ندرت يازده مرد ميشائيل اسكيبه را تحت فشار قرار داد.تنها موقعيت جدي در دقيقه 15بود كه رالف فرمان، سنگربان تيم مجبور شد با مهار دو ضربه از راه دور خودي نشان دهد. به غير از آن تيم تهراني موقعيت جدي خاصي نداشت. در مقابل، اينتراخت نيز براي افزايش گل برتري صاحب موقعيت خاصي نيز نشد.

 

اين سايت ادامه داد:‌ با برتري يك بر صفر اينتراخت دو تيم به رختكن رفتند.در نيمه دوم اسكيبه تيمي كاملا جديد را روانه ميدان كرد. تنها دروازه‌بان در تركيب باقي ماند. با توجه به تعويض‌هاي بيشمار، اينتراخت ريتم بازي خود را از دست داد و به ندرت در حوالي محوطه جريمه حريف ظاهر شد.در يك ربع پاياني نيز پرسپوليس جاني تازه گرفت. اين حريف قرمز پوش در دقيقه 79 توانست گل تساوي را به ثمر برساند، اما داور مسابقه ضربه سر حيدري را بخاطر موقعيت آفسايد به درستي مردود دانست. پس از اين حركت سنگربان اينتراخت مجبور شد يك موقعيت جدي را از حريف بگيرد ولي به هر حال بازي به تساوي كشيده شد زيرا منصوري از تعلل دروازه‌بان اينتراخت استفاده كامل را كرد و از فاصله 12 متري در دقيقه 86 بازي را به تعادل كشاند. بدين ترتيب نتيجه بازي به ضربات پنالتي كشيده شد كه در پايان فرانكفورت 4 بر 2 به برتري رسيد.

 

سایت باشگاه آینتراخت درحالی به برتری کامل تیمش گزارش داده است که در هر دو نیمه این تیم پرسپولیس بود که مسلط بر مسابقه بود و حریف آلمانی خود را تحت فشار گذاشته بود. اينتراختي‌ها در ديدار فينال جام چهارجانبه با برنده اف.ث.كلن آلمان و آنتاليا اسپور(ميزبان جام) ديدار خواهد كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)