پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال امیدهای پرسپولیس گفت: هدف ما درست کردن تیم است که هم بتواند چهره یک مدعی قهرمانی را به تصویر بکشد و هم بازیکنان جدیدی را به تیم بزرگسالان معرفی کند.

مجید نائینی، افزود: تا امروز 348 بازیکن را تست کرده‌ایم و برای ما پیدا کردن حتی یک بازیکن از این تست‌ها مهم است. در حال حاضر با احتساب نفراتی که در تیم بزرگسالان حضور دارند، 21 بازیکن جذب کرده‌ایم که یازده نفر سابقه ملی دارند. روز گذشته هم در یک بازی دوستانه با تیم میلاد از آسیاویژن تهران بازیکنان تستی را به میدان فرستادیم که نتیجه 3 بر 3 شد.

وی ادامه داد: ما دو هدف را همزمان دنبال می‌کنیم. در وهله اول می‌خواهیم تیمی داشته باشیم که به تیم اصلی بازیکن بدهد و حتی نفراتی هم باشند که قرضی به سایر تیم‌ها بروند و بعدا برای رفع نیازهای تیم برگردند، بدون آنکه هزینه زیادی انجام بشود و از محل انتقال قرضی آنها هم درآمدی برای هزینه در رده‌های پایه بوجود آید. از سوی دیگر تیمی می‌خواهیم که در جمع مدعیان حاضر باشد.

نائینی در پایان با اشاره به جلسه با قائم مقام باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با آقای منتقمی داشتیم، این موارد را به اطلاع ایشان رساندیم و همچنین مقرر شد شرایط اسکان بچه‌های شهرستانی در خوابگاه پرسپولیس هم فراهم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)