ناظر بازی فولاد و پرسپولیس در گزارش خود از این دیدار به کارهای عجیب سرمربی فولاد هنگام دیدار اشاره کرده که به نظر می‌رسد نکونام به زودی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شود.

دیدار روز گذشته تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس که با پیروزی میزبان به پایان رسید؛ جنجال‌ها و درگیری‌های زیادی داشت. اتفاقات و حاشیه‌هایی که در نهایت منجر به اخراج جواد نکونام از روی نیمکت تیم فولاد شد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد در گزارش ناظر مسابقه، اعتراض مکرر کادر فنی فولاد و جواد نکونام به داوری و همچنین حضور تعدادی از اعضای تیم‌های پایه و لیدرهای باشگاه در ورزشگاه جزو موارد اساسی ذکر شده است.

در ابتدای مسابقه ناظر بازی به جواد نکونام بابت پوشیدن لباس مشکی و همرنگ بودن پیراهن او با پرسپولیس تذکر داده بود که این موضوع منجر به جر و بحث طرفین شد. نکونام در بین دو نیمه در اعتراض به بیرون کردن لیدرهای تیم فولاد از پشت نیمکت این تیم به ناظران مسابقه اعتراض کرده که همین موضوع منجر به دریافت کارت زرد اول این مربی شد.

دیگر موضوع مورد بحث در دیدار فولاد و پرسپولیس؛ بیانیه تیم اهوازی بعد از مسابقه دو تیم است که ادعا شده بود یحیی گل‌محمدی پس از سوت پایان بازی به تیم فولاد توهین کرده است. در گزارش ارائه شده به سازمان لیگ اما به این مورد اشاره‌ای نشده است.

سرمربی و سایر ارکان پرسپولیس این پیروزی را فوتبالی نمی‌دانند و مدعی شده‌اند که سرمربی و سایر اعضای باشگاه فولاد کارهای غیر اخلاقی را در طول این بازی انجام داده‌اند.

این ادعای پرسپولیسی‌ها شباهت زیادی دارد به آن چه در گزارش ناظر این دیدار یعنی داود رفعتی آمده است. در گزارش رفعتی آمده که نکونام بارها و در هر صحنه‌ای به داور اعتراض کرده و بعد از هر سوت ممبینی، او و سایر اعضای کادر فنی‌اش کنار زمین سعی در بردن بازی به حاشیه کرده‌اند. در ادامه این گزارش آمده که نکونام پایش را فراتر از این اعتراض‌ها گذاشته و به داور بی‌احترامی کرده که سرانجام آن هم بنیادی‌فر مجبور به اخراج او از روی نیمکت شده است.

در بخش دیگری از گزارش ناظر بازی آمده که “نکونام کارهای غیرفوتبالی و منسوخ شده انجام داده است.” ظاهرا او توپ را به یکی از هواداران روی سکو داده تا زمانی که بازی در جریان است و پرسپولیس در حال حمله کردن است، توپ را وسط زمین بیندازد و باعث توقف بازی شود؛ اتفاقی که در فوتبال روز دنیا جایگاهی ندارد و از سرمربی‌ای که در لالیگا سابقه بازی دارد و هدایت تیم ملی به عنوان مربی را بر عهده داشته، چنین انتظاری نمی‌رود.

با توجه به آن چه در گزارش ناظر بازی آمده است، انتظار می‌رود به زودی باشگاه فولاد و جواد نکونام با جریمه سنیگنی از سوی کمیته انضباطی روبرو شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)