او شغل اصلی اش در آن منصب خواهد بود و برای جلسات هیئت مدیره می تواند در خدمت پرسپولیس باشد پس نباید تصور کرد او در فردای پرسپولیس نقش پر رنگی دارد.

سایت گل ؛ همه از ماندن رویانیان در هیئت مدیره می گویند. اینکه او قرار است به عنوان عضوی از اعضای این هیئت 5نفره(پروین، فدا مالکی، رویانیان، خوردیبن و کامبوزیا) مسئولیت امور اقتصادی باشگاه را بر عهده بگیرد شاید برای آنها که با مقررات استخدامی و آیین نامه نقل و انتقال و ماموریت نهادهای دولتی و نظامی و انتظامی بیگانه باشد، این امر را تداعی کند که  چه بهتر! حالا دیگر سردار مشغله های کار اجرایی مدیرعاملی را ندارد و تمام وقت به امور اقتصادی می پردازد.

نه؛ اشتباه نکنید. در قانون تجارت اعضای هیئت مدیره دو گونه اند. موظف و غیر موظف. موظف آنهایی هستند که مانند یک کارمند تمام وقت در اختیار مجموعه باشند و غیر موظف فقط در جلسات هیئت مدیره برای تصمیم گیری ها و … شرکت می کند.رویانیان قطعا" عضو موظف نیست چون برای موظف بودن نیازمند تمدید زمان ماموریت خود از نیروهای مسلح به وزارت ورزش است. اتفاقی که اگر قرار بود رخ دهد باید رخ می داد و او می توانست همچنان مدیرعامل باشد. برای این امر وزیر باید تقاضای مکتوب خود را به نیروهای مسلح ارائه می داد که اظهارات سردار باران چشمه در این باره حکایت از عدم تمایل وزارت ورزش برای تمدید مجوز ماموریت رویانیان دارد. او گفته است«همان زمان که دولت ایشان را از ستاد سوخت برداشت ما نامه ای به وزیر محترم ورزش نوشتیم و از ایشان خواستیم تا اگر می خواهند آقای رویانیان در پرسپولیس بمانند به ما درخواستی بدهند که ایشان را مأمور به خدمت در وزارت ورزش کنیم اما وزیر به نامه ما جواب نداد.چندی بعد حضوری نزد وزیر محترم ورزش رفتم و بار دیگر قضیه را مطرح کردم اما باز هم بی نتیجه بود.»

حالا رویانیان با پایان ماموریتش باید به پست نظامی خود برگردد و قطعا" مسئولیتی را در یک نهاد نظامی به او محول می کنند. او شغل اصلی اش در آن منصب خواهد بود و برای جلسات هیئت مدیره می تواند در خدمت پرسپولیس باشد پس نباید تصور کرد او در فردای پرسپولیس نقش پر رنگی دارد.

با رفتن رویانیان ، شیرینی هم قطعا از سرپرستی پرسپولیس کنار می رود زیرا تنها حامی او در این جایگاه رویانیان بود. شیرینی در تامین هزینه ها نقش زیادی داشت و احتمالا با رفتن از سمت سرپرستی ، باید شاهد قطع کمک های او هم باشیم.

این را فراموش نکنید که همه این تغییر و تحولات در دولت فعلی دارد انجام می شود و وزیر دولت روحانی هم بی تردید برای مدیریت این باشگاه و حتی استقلال تصمیم تازه ای دارد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)