مرجع خبری پرسپولیس : در همین حال از گوشه و کنار شنیده می شود سام آلاردایس سرمربی بلکبرن از شرایط آندو راضی نیست و به دنبال گزینه های دیگری برای پست هافبک دفاعی می گردد.


به گزارش اختصاصی مرجع خبری؛ روز پنجشنبه از طریق همین پایگاه از حضور قریب الوقوع پژمان نوری در پرسپولیس نوشتیم که ساعتی بعد از انتشار این خبر بازتاب های گوناگونی در رسانه های ورزشی به گوش می رسید.


محمد انوری دبیر هیئت فوتبال استان تهران امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس و در پاسخ به این سوال که آیا پژمان نوری می تواند با پرسپولیس قرار داد امضا کند یا خیر؟ حضور کاپیتان ملوان در پرسپولیس را منوط به اجازه سازمان لیگ فدراسیون دانست.


در همین حال عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تلویحا حضور نوری در پرسپولیس را بلامانع دانست تا پرونده حضور پژمان در پرسپولیس وارد فاز تازه ای شود.

 

در همین حال و از گوشه و کنار خبر می رسد آندرانیک تیموریان که این روزها در تمرینات بلکبرن حضور دارد به پرسپولیسی ها پیغام داده منتظر او باشند. گویا سام آلاردایس از شرایط آندو رضایت ندارد و به دنبال گزینه های دیگری برای پست هافبک دفاعی خواهد رفت.

 

یک روزنامه انگلیسی زبان از حضور یک بازیکن 18 ساله به جای آندو در تمرینات بلکبرن خبر داده است. با این حال در صورت عدم توافق تیموریان با طرف انگلیسی، سرخ ها رقیب سرسختی چون استیل آذین را برای جذب آندو دارند.

 

این در حالیست که حضور نوری در پرسپولیس محتمل به نظر می رسد اما احتمال بازگشت آندو به ایران مسئولان باشگاه پرسپولیس را دچار شک و تردید کرده است.

 

در حالی که امروز کنفرانس مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد، به نظر می رسد حضور پژمان نوری در پرسپولیس از محورهای سوالات خبرنگاران باشند. گزارش  مرجع خبری از کنفرانس مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس امشب از طریق همین پایگاه در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)