بعد از دیدار استقلال و مس رختکن تیم استقلال شرایط عجیبی داشت.

به گزارش نامه، بعد از شکست عجیب آبی پوشان مقابل مس رختکن این تیم حال و هوای مساعدی نداشت. از یک سو اتوبوس تیم خراب شده بود و همه به دنبال این بودند که هر چه سریعتر از سرمای بیرون رختکن فرار کنند و از سوی دیگر هنوز ماشینی آماده نشده بود تا بازیکنان به منزل بروند.

در این بین قلعه نویی سرش را پایین انداخته بود و به بازیکنان حرف خاصی نمی زد. استقلالی ها هم که خیلی ناراحت بودند سر افکنده به هم نگاه می کردند.

تنش در بین بازیکنان از بین دو نیمه ایجاد شده بود جایی که صادقی در رختکن به نوری به خاطر دفع توپ در یک صحنه اعتراض کرد تا جایی که صدای هر دو طرف بالا رفت.
درگیری لفظی در حالی اتفاق افتاد که قلعه نویی زودتر به زمین رفته بود تا برای نیمه دوم روی نیمکت بنشیند.

پژمان نوری که از حرف صادقی خیلی ناراحت شده بود به یکی از مربیان استقلال گفت: "اگر من خوب بازی نکردم به امیر خان بگویید من را تعویض کند" اما این پیغام به قلعه نویی نرسید.

بعد از اتمام بازی که اتفاقا گل دوم مس از سمت نوری و صادقی رخ داده بود باز هم درگیری به وجود آمد. صادقی وقتی زیر لب غرولند می کرد با اعتراض نوری مواجه شد. نوری به صادقی گفت: زمانی که تو هنوز فوتبال بازی نمی کردی من کاپیتان تیم شهرم بودم. صادقی وقتی قصد جواب دادن داشت با اعتراض بقیه استقلالی ها رو به رو شد و یکی از بازیکنان نیز به وی تاکید کرد به خاطر اینکه گل زده است نباید سر بقیه داد بزند و نوری نیز از صادقی خواست از رختکن بیرون برود تا چهره اش را نبیند!

این اتفاقات در حالی رخ داد که قلعه نویی به اتاق کنفرانس رفته بود و مثل اواسط بازی درگیری ها را ندید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)