پرسپولیس نیوز : روزنامه حامی مدیریت ورزش هواداران پرسپولیس را با عنوانی توهین آمیز مشتی اجیرشده عنوان کرد.

روزنامه دولتی ایران ورزشی که با پول مردم چاپ شده و سالیان سال است علیه مردم و تیم مردمی پرسپولیس سخن پراکنی میکند در جدیدترین ادعای خود به اعتراض های هواداران نگران پرسپولیس درباره تیمشان کنایه زده و از قول آنان گفته الکی مثلا ما نگرانیم!

 

یک مشت ناکام، مثلا هوادار، اجیر شدگان، و… تنها بخشی از عبارت های توهین آمیزی است که نویسندگان این روزنامه که از بودجه بیت المال روزی می خورند علیه مردم و هوادار رنج کشیده پرسپولیس در تحلیل های خود درباره تجمع خودجوش هواداران پرسپولیس به کار برده اند. آنها شخصیت های محبوب هواداران را که در مزایده های اخیر به دنبال کسب مالکیت پرسپولیس بودند را هم بی نصیب نگذاشته و از گزند تهمت های خود در امان نگذاشته اند.

این به اصطلاح رسانه با تعداد تیراژ حداقلی خود اصلا نگران میزان فروشش نیست و هرچه می خواهد علیه مردم می نویسد چون نگران این نیست که میزان فروشش کم شود یا با تودهنی مردم مواجه شود و تحت هر شرایطی برای ایفای نقش بلندگوی حمایتی مدیریت ورزش پشتیبانی خواهد شد.

 

با این عملکرد درخشان مالک پرسپولیس در طی یک سال اخیر و ثبت رکورد گینس در افتضاح و تغییرات مدیریتی این نوع موضع گیری ها واقعا ارزش سنگ پا در بازارهای جهانی را ثانیه به ثانیه بالا می برد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)