مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم پرسپولیس در جلسه خبری بعدازظهر چهاشنبه مطالب مهمی را در خصوص تیم پرسپولیس مطرح کرد.

گزیده ای از تمام صحبت های مطرح شود توسط علی دایی را مرور می کنید به روایت مرجع خبری پرسپولیس :

 

* تصميمي براي جانشين تارتار نگرفته‌ايم : در مورد گزينه‌هايي كه مطرح مي‌شود، هنوز تصميمي نگرفته‌ايم و گزينه‌هايي كه مطرح مي‌شود را مدنظر نداريم. بعد از بازي با شهرداري سعي مي‌كنيم بهترين را انتخاب كنيم. زماني كه يك فرد را به باشگاه اضافه مي‌كنيم تيتر مي‌زنيد كه اين فرد استقلالي است يا رزومه ندارد و يا هر عيب ديگري كه به ذهنتان برسد. شما به من يك نفر را اعلام كنيد كه به تيم پيوسته و از آن ايرادي نگرفته‌ايد. من دوست دارم كه از برادرم در تيم فوتبال پرسپوليس استفاده كنم اما همين تيترهاي شما اجازه نمي‌دهد كه فعاليت خود را انجام دهم.

 

 

 

*3 امتياز كمتر از انتظار گرفتيم: بارسلونا در زمين خودش به هركولس كه از ليگ 2 آمده بود مي‌بازد، اما ما كه در زمين خودمان مساوي مي‌كنيم، مشكلات زيادي به وجود مي‌آيد. اگر به جدول نگاه كنيد با 3 امتياز اختلاف نسبت به آنچه مدنظرمان بود در رتبه دوم جدول قرار داريم. من انتظار بيشتري داشته و توقع داشتم كه در اين 8 بازي 20 امتياز را بگيريم كه متاسفانه اين امر محقق نشد.

 


* مشکل بدنی نداریم ، تغییرات در دفاع هم عادی است :
اينكه در تمام بازي‌هاي ليگ در خط دفاعي يا ساير خطوط يك سري افراد خاص بازي كنند منطقي نيست. در هر بازي تركيب تيم با توجه به آمادگي نفرات در تمرينات مشخص مي‌شود. با مشکل بدنی هم موافق نيستم، يك بازي 90 دقيقه است و ما بايد براي كل زمان مسابقه برنامه ريزي كنيم. امسال يكي از تنهاترين سال هايي است كه پرسپوليس تمرينات بدنسازي اش را خيلي زود شروع كرد.

 

* باید بیشتر گل بزنیم ، این پرسپولیس مورد نظر من نیست : در 8 هفته اخير موقعيت‌هاي زيادي به دست آورده‌ايم اما متأسفانه نتوانستيم از آن استفاده كنيم و به گل دست يابيم. اگر اين موقعيت را تبديل به گل كنيم هم اكنون گل‌هاي زده ما دو سه برابر بيشتر از اين بود. پرسپوليس جزء دو، سه تيم ليگ است كه فوتبال بازي مي‌كند اما بايد اين روند بهبود يابد و نقاط ضعف خود را از بين ببريم. ما هيچ موقع صد در صد بازيكنان خود را در اختيار نداشته‌ايم و نتوانسته‌ايم با هم كار كنيم تا نقاط ضعف را برطرف كنيم.

 

* تعويض‌ها خواسته‌هايم را برآورده نكرده‌اند: بازيكنان را بر حسب نوع عملكردشان در هر بازي تعويض مي‌كنيم و هيچگاه تعويض‌ها از قبل مشخص نيست. اين را بازيکنان مي‌توانند شهادت بدهند. درباره تعويض‌ها هم بايد بگويم شايد منظور شما زارعي باشد که در هر بازي تعويضي مي‌آيد داخل زمين اما وقتي يک بازيکن مصدوم مي‌شود مجبوريم تعويض کنيم. البته اين را قبول دارم که چند تا بازيکنان تعويضي عملکرد قابل قبولي نداشته‌اند و بايد روي اين مساله کار کنيم ولي نكته‌اي كه بايد اعلام كنم اين است كه تاكنون تعويض‌هاي من خواسته‌هايم را برآورده نكرده‌اند.

 

* خانواده ام من را علی دایی کردند اما به هیچ جا نرسیدند : خانواده من تنها كساني بودند كه همواره در كنار من بودند چه در زماني كه در اوج بودم و چه زماني كه خانه نشين بودم. زماني كه در سال 94 و در هيروشيما همه گفتند كه فوتبال دايي تمام شده اين خانواده من بودند كه پشت من بودند و باعث شدند كه به اين درجات بالا دست يابم. شايد برادرم به علت رابطه خانوادگي كه با من دارد در بعضي تيم‌ها نتوانسته مربيگري كند زيرا از اين ترسيده‌اند كه دايي از موقعيت خود استفاده كرد.

 

* از خریدهای ما انتقاد می شد اما همه گل ها را زده اند : درباره بازيکناني که گرفتيم ابتدا خيلي مباحث مطرح شد. حتي در نظرسنجي برنامه 90 هم شديم سومين تيم به لحاظ جذب بازيکنان. گل‌هاي تيم هم با همکاري کل تيم به ثمر مي‌رسد و سعي و تلاش همه بازيکنان بوده است. زلاتان بازیکن خارجی جدید هم از ديروز با ما كار كرده و فكر مي‌كنم و پس از تمرينات فردا كه در نهايت 4 جلسه تمريني را پشت سر بگذاريم مي‌توانم نظر نهايي‌ام را درباره‌اش اعلام كنم.

 

* حرف هایی در روزنامه از خودم می خوانم که روحم خبر ندارد ! هفته پيش در يكي از نشريات نوشته بودند علي دايي ويلايي در كلاردشت دارد كه شبيه يك توپ فوتبال است اما اگر من يك متر زمين در كلاردشت داشتم بياييد من هرچه خواستيد به شما مي‌دهم. يا اينكه مثلا من ماشين بنزم را يك سال و نيم است فروخته‌ام و اصلا ديگر بنز سوار نمي‌شوم و فقط با پرادو اين طرف و آن طرف مي‌روم! دايي در اين لحظه به شيث گفت آقاي شيث تا حالا در اين يك و نيم سال من را با بنز ديده‌اي كه شيث گفت نه. خيلي وقت‌ها روزنامه و مجله ورزشي مي‌خرم تا ببينم خودم چه گفته‌ام!


* باید به پرسپولیس کمک کنید : درست يا غلط من سرمربي پرسپوليس هستم و اين تيم ميليون‌ها هوادار دارد. وقتي مي‌گوييم پرسپوليس ميليون‌ها هوادار دارد و آن‌ها از پيروزي تيم‌شان خوشحال مي‌شوند پس شما بايد به من كمك كنيد تا من آرامشي داشته باشم تا بهترين نتايج را بگيريم. بايد به مردم كمك كنيم، نه اينكه در يك خبرگزاري كه تمام روزنامه‌ها از آنها استفاده مي‌كنند دروغ نوشته شود و بعد روزنامه‌ها خبر را به نقل از خبرگزاري‌ها بزنند.

 

اخبار مرتبط :

دایی : در روزنامه ها فهمیدم در کلاردشت ویلا دارم!

دايي: اگر شما نبوديد برادرم را به پرسپوليس می‌آوردم

دایی : می خواهیم در هر دو جام قهرمان شویم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)