گزینه اصلی قضاوت دربی ۱۰۳ همچنان منتظر دریافت مدرک VAR است‌.

فدراسیون فوتبال امروز اسامی داوران هفته نوزدهم لیگ برتر را اعلام کرد که موعود بنیادی‌فر به عنوان داور بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران معرفی شد.

بنیادی‌فر که دربی رفت پایتخت را قضاوت کرده با این دلایل شانس حضور در بازی برگشت استقلال و پرسپولیس را هم از دست داد.

از طرفی در شرایطی که خداداد افشاریان روز گذشته اعلام کرد داور دربی ۱۰۳ انتخاب شده و قرار است مهسا قربانی نیز برای اولین بار به عنوان یک داور زن در اتاق VAR بنشیند، تاکنون فقط مرتضی منصوریان، امیر عرب براقی و حسن اکرمی از بین داوران ایرانی مدرک VAR را دریافت کرده‌اند. البته به نظر می‌رسد آنها شانس زیادی برای قضاوت بازی سرخابی‌ها ندارند.

بیژن حیدری، پیام حیدری و وحید کاظمی که حدود ۲ هفته قبل برای گذراندن دوره‌های نهایی دریافت لایسنس کمک داور ویدئویی به تاجیکستان سفر کردند، هنوز مدرک خود را دریافت نکرده‌اند.

البته با پیگیری‌های فدراسیون فوتبال ظاهرا این مدرک ظرف امروز و فردا با تاییدیه‌ای که درخصوص عملکرد آنها از قضاوت در تاجیکستان با استفاده از VAR ارسال شده، صادر خواهد شد.

با این وجود بیژن حیدری و وحید کاظمی را می‌توان گزینه اصلی قضاوت دربی پیش رو نام برد. البته برادران حیدری امروز دیدار تیم‌های آبیدش آتا قرقیزستان و تایچونگ چین تایپه از مرحله نیم هایی رقابت‌های ای‌اف‌سی کاپ را در بیشکک به عنوان داور وسط و داور چهارم قضاوت می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)