پرسپولیس نیوز: درحالی که ارتباط بین باشگاه پرسپولیس با سرمربی این تیم محدود به تماس نمایندگان کالدرون شده وضعیت این باشگاه برای نقل و انتقالات همچنان مبهم است.

با توجه به سفر گابریل کالدرون به کشورش نمایندگانی که او به باشگاه معرفی کرده تنها راه ارتباطی او و مدیران این باشگاه شده است.

با این حال مسئولان پرسپولیس ارتباط خاصی با کالدرون نتوانسته اند برقرار کنند و همین موضوع وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه را مبهم تر کرده است.

بازیکنان داخلی مورد نظر سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که تا این لحظه توفیقی برای جذبشان نشده است. در مورد جذب بازیکنان خارجی هم باشگاه مستاصل مانده اند و موفق به ایجاد ارتباط با کالدرون نشده اند تا با تشریح وضعیت جذب بازیکن داخلی برای جذب بازیکن خارجی با او به توافق برسند.

مسئولان پرسپولیس برای پست های مهمی که کالدرون تاکید به جذب بازیکن کرده چند بازیکن خارجی را مدنظر دارند اما با توجه به عدم موافقت این مربی برای جذب نیروی خارجی این گزینه ها در حال پریدن از دست پرسپولیس هستند.

نمونه بارز یکی از این گزینه ها استوکس است. مهاجم سابق تراکتور که ظاهرا مورد توجه باشگاه استقلال هم هست از مدت ها قبل مذاکراتی با سرخپوشان داشته است اما به دلیل نامشخص بودن وضعیت پرسپولیس در حال مذاکره با پیشنهادهای دیگرش است.

*ماجرای جلسه لو رفته مدیران سرخپوش چیست؟

از صبح امروز خبری مبنی بر استعفای ایرج عرب از هیات مدیره پرسپولیس به گوش می رسد. موضوعی که از سوی باشگاه پرسپولیس رسما تایید نشده اما همزمان با انتشار این موضوع عکسی از جلسه بین مهدی محمد نبی، علی رغبتی و ایرج عرب سه عضو هیات مدیره پرسپولیس در مکانی خارج از باشگاه در فضای مجازی منتشر شده که به نظر می رسد آنها در حال برگزاری نشستی هستند. این موضوع حتی منجر به این شد که باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای مبنی بر طرح شکایت قضایی از برخی رسانه ها و فضای مجازی به دلیل انتشار مطالب کذب، منتشر کند.

اینکه این سه مدیر پرسپولیس چه زمانی این نشست را برگزار کرده اند مشخص نیست اما مشخص است که وضعیت در این باشگاه خیلی نرمال به نظر نمی رسد.

بحث استعفای عرب و رغبتی مدتهاست که برسر زبانهاست اما هیچ مرجع رسمی این موضوع را تایید نمی کند.

این مباحث حاشیه ای در حالی پیرامون باشگاه پرسپولیس اتفاق می افتد که این تیم از دوشنبه هفته پیش رو تمریناتش در تهران آغاز می شود و از چهارشنبه این تیم به اردوی قطر خواهد رفت.

گفته می شود گابریل کالدرون در اردوی قطر به تیم اضافه می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)