مذاکره باشگاه پرسپولیس با والتر ماتزاری ایتالیایی به دلیل مسائل مالی به بن‌بست خورده و این باشگاه اکنون در حال بررسی گزینه هلندی است.

در حالی که حدود یک هفته از جدایی رسمی اوسمار از جمع سرخپوشان می‌گذرد، باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته مذاکرات متعددی را با چند گزینه خارجی انجام داده اما تا این لحظه مذاکرات مدیران این باشگاه با هیچ کدام از گزینه‌ها به نتیجه نرسیده است.

باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته مکاتباتی را با والتر ماتزاری ایتالیایی سرمربی سابق ناپولی داشت اما مذاکره با این مربی نیز به بن‌بست رسیده است. این مربی ایتالیایی رقم بسیار بالایی را برای حضور در پرسپولیس خواستار شده و همین موضوع باعث منتفی شدن حضور او در پرسپولیس شده است.

یکی دیگر از گزینه‌های اصلی باشگاه پرسپولیس فنت شیپ هلندی است که سرخ‌ها مذاکراتی ابتدایی را با این مربی انجام داده‌اند و حتی شنیده می‌شود رقم درخواستی او با بودجه باشگاه پرسپولیس همخوانی دارد اما این مربی در کشور هلند درگیر حاشیه‌هایی بوده است. همین موضوع ادامه مذاکره با او را با تردید مواجه کرده است. باشگاه پرسپولیس قرار است به زودی وضعیت نهایی این مربی را برای حضور در ایران با توجه به حاشیه‌های اخیر مورد بررسی قرار دهد.

چسلاو میخنیویچ لهستانی سومین گزینه باشگاه پرسپولیس است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز مذاکره جدی با او انجام نشده است. مدیران پرسپولیس در انتظار تعیین تکلیف فنت شیپ هلندی هستند و در صورتی که حضور این مربی به قطع در ایران منتفی شود، مذاکرات با چسلاو میخنیویچ لهستانی را به صورت جدی پیگیری خواهند کرد.

تسنیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)