قهرمان فصل قبل لیگ برتر مشغول مذاکره با سه دروازه‌بان است که یکی از آنها، یک گلر با سابقه برزیلی است.

مدیران پرسپولیس مشغول مذاکره با یک گزینه برزیلی هستند و در صورت دستیابی به توافق، او جانشین بیرو می‌شود. دنیل دسوزا بریتو سنگربان ۳۰ ساله تیم سن خوزه، مشغول مذاکره با سرخپوشان است و حاضر شده برای پیوستن به این تیم مبلغ قابل توجهی هم به باشگاه ایرانی تخفیف بدهد.

او امسال ۴ بازی در لیگ MLS برای سن خوزه انجام داده و یک مرتبه هم در لیگز کاپ به میدان رفته است. دنیل که دو فصل قبل از اینترناسیونال کشورش راهی آمریکا شد، فصل گذشته ۲۶ مرتبه در تمامی رقابت‌ها برای سن خوزه به میدان رفت و با این تیم به پلی آف لیگ ستارگان هم رسید؛ مرحله‌ای که لیونل مسی و اینترمیامی پارسال از رسیدن به آن باز ماندند. البته امسال تیم او در قعر جدول کنفرانس غرب قرار دارد و شانسی برای رسیدن به پلی آف ندارد. ضمن اینکه دنیل هم جایگاهش در ترکیب ثابت را از دست داده و این مسائل سبب شده به فکر جدایی از این تیم بیفتد.

شنیده می‌شود، باشگاه سن خوزه حاضر است در ازای دریافت مبلغی حدود ۳۰۰ هزار دلار رضایتنامه گلر برزیلی‌اش را صادر کند ولی سرخپوشان هنوز سر دستمزد پرداختی به دنیل مشکل دارند و در پی تخفیف بیشتری هستند. البته گزینه شماره یک سرمربی پرسپولیس گندوز است. پرسپولیس تنها در صورتی سراغ مذاکره با گلر برزیلی می رود که الکسیس گندوز الجزایری به ایران نیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)