بازیکن جوان و آینده دار داماش گفت: «امیدوارم مشکلات داماش حل بشود و با نتایج خوب در لیگ بمانیم و جام حذفی را هم ببریم تا مردم را حسابی خوشحال کنیم.»
 

سایت گل؛ علیرضا جهانبخش یکی از ستارگان تیم ملی امید ایران و تیم داماش گیلان، در رقابت‌های صلح و دوستی قطر که در این رقابت‌ها نمایش بسیار خوبی را ارائه کرد در آستانه دیدار با تراکتور صحبت هایی ارائه کرده است.

* از تورنمنت بازی‌های تیم ملی امید بگو؟
– تیم خیلی خوبی داشتیم در این رده سنی بهترین ها دور هم جمع شده بودیم و با وجود علی آقا تیم قدرتمندی شده بودیم تیم های قدرتمندی هم در این بازی ها شرکت کرده بودند. مراکش با 70 درصد تیم المپیکی‌اش در این مسابقات شرکت کرده بود تیم قطر هم که میزبان بود، تیم قدرتمندی بود. تیم ترکیه هم که کلاس بازی اش دقیقاً اروپایی بود. اما خوب ما هم تیم ایران بودیم در بازی اول اگرچه نا هماهنگ بودیم آن هم به خاطر این بود که خیلی کم کنار هم تمرین کرده بودیم اما خدا کمک کرد و تواستیم 1-0 از بازی خارج شویم. در بازی دوم هم که کمی هماهنگ تر شدیم توانستیم قطر را ببریم، اگرچه می توانستیم با گل های بیشتری پیروز شویم. اما در بازی سوم با اینکه ترکیه تیم قدرتمندی بود و همه آنها را قهرمان می دانستند اما ما هم‌قسم شده بودیم آنها را ببریم و این اتفاق افتاد وتوانستیم آنها را شکست دهیم.

* خیلی در بازی با ترکیه زد و خورد بود؟
– نمی دانم شاید ترک ها جنبه باخت را نداشتند برای همین وقتی دیدند نمی توانند ما را ببرند رو به بازی فیزیکی آوردند اما بازهم ما پیروز میدان بودیم.

* بازی های خوبی انجام دادی درست است؟
– خواست خدا و کمک بچه ها بود بله یک پنالتی گرفتم و یک پاس گل هم در بازی آخر دادم در کل به خاطر کار خوب تیمی بچه ها بود.

* به بازی های لیگ برگردیم؟
– بله یک بازی حساس با تراکتور داریم آنها جز خوب های ایران هستند و آمده اند که ببرند اما ما هم در زمین خودمان تیم دست و پا بسته ای نیستیم و تصمیم داریم آنها را شکست دهیم تا کاملاً از مرحله خطر دور شویم.

* پیشنهادهای اروپایی تو حقیقت دارد؟
– بله خیلی جدی بود اولین بازیکنی که دست روی آن گذاشتند من بودم اما خوب نشد که بروم. البته یکی دیگر از بچه ها که در آن دوره تیم ملی جوانان باهم بودیم رفت خوب ایشان نه مشکل خروجی داشتند و نه قراردادی با باشگاهی داشتند اما من این مشکلات را داشتم.

* کدام بازیکن؟
– سردار آزمون بازیکن خوبی هم بودند به رابین کازان روسیه رفتند. خوب آنها نتوانستند باشگاه را راضی کنند من هم ماندم البته 2 پیشنهاد دیگر از ترکیه و فرانسه داشتم که جدی دنبالش نرفتم و سپردم به آقای عابدینی تا ایشان بهترین تصمیم را برای من بگیرد.

* دوست داری بروی؟
– بله واقعاً دوست دارم فوتبالم را در اروپا ادامه دهم خیلی به رشد بیشترم کمک می کند امیدوارم این اتفاق در سال جدید بیفتد.

* حرف خاصی نداری؟
– امیدوارم مشکلات داماش حل بشود و با نتایج خوب در لیگ بمانیم و جام حذفی را هم ببریم تا مردم را حسابی خوشحال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)