پرسپولیس نیوز : گزینه پیشین مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس پاسخ حرف‌های مدیرعامل فعلی این باشگاه را داد.

پس از آنکه محمد رویانیان به بیانیه ناصر شفق واکنش نشان داد، گزینه مدیرعاملی پرسپولیس هم که با انتشار بیانیه‌اش از حضور در هیات مدیره پرسپولیس انصراف داده بود، در واکنش به این صحبت‌ها اظهار کرد: من احترام زیادی برای رویانیان قائلم. همواره برای او احترام قائل بوده‌ام و انتظار داشتم که ایشان نیز چنین نگاهی داشته باشند. او در ابتدای حرف‌هایش گفته شفق را دوست دارد اما سراسر صحبت‌هایش اعتراض است. او گفته که من نیامده شروع به بیانیه نوشتن کردم اما باید عرض کنم بحث حضور من در پرسپولیس به دو ماه پیش برمی‌گردد و یک ماه پیش نیز درباره این مسئله با وزیر جلسه‌ای داشتم. واقعیت این است که رویانیان به خاطر اینکه با وجود شرایط فعلی پرسپولیس بتواند موقعیتش را حفظ کند وزیر و مسئولان را روبه‌روی هواداران قرار می‌دهد. در حالی که همین مسئولان بودند که حکم به انتخاب رویانیان دادند.

وی افزود: به خاطر اینکه مدام در جامعه رسانه‌ای مطرح بود که احتمال دارد بنده به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شوم بهترین راه را در انتشار یک بیانیه دیدم تا هم اینکه جلوی مصاحبه‌های خیالی را بگیرم و هم اینکه مخالفتم را با پیشنهاد مطرح شده اعلام کنم.

شفق ادامه داد: فکر می‌کنم بحث حضور من در هیات مدیره پرسپولیس به خاطر سابقه ورزشی من و مدیریت در باشگاه‌های پاس، ابومسلم و تراکتورسازی بوده است و همواره به عنوان خادم کوچک ورزش نهایت ادب و متانت را نسبت به همه عزیزان داشته‌ام و این بار نیز همین رفتار را سرلوحه کار خود قرار دادم تا خدای ناکرده حاشیه‌ای را برای تیم بزرگی چون پرسپولیس ایجاد نکنم. اما به نظر می‌رسد این آرام بودن رویانیان را دچار اشتباه کرده و او فکر می‌کند حرفی برای گفتن وجود ندارد در حالی که شیوه رفتاری من این طور است که اگر حرفی هم داشته باشم، به خاطر اینکه بزرگی پرسپولیس همچنان حفظ شود، سکوت را ترجیح می‌دهم.

وی با اشاره به بیانیه‌اش گفت: این بیانیه در نهایت ادب و متانت تنظیم شده بود و من انتظار نداشتم رویانیان به خاطر این بیانیه من را متهم به حاشیه‌سازی کند. آیا وقتی از من برای حضور در هیات مدیره دعوت به عمل می‌آید، من حاشیه‌سازی کرده‌ام یا این حاشیه‌سازی از طرف وزیر و معاونش بوده است؟ آقای رویانیان! همان افرادی که شما را آوردند حق دارند عملکرد شما را ارزیابی کنند و درباره کارتان تصمیم بگیرند. وزیر از مدت‌ها پیش گفته بود که بهتر است شما در پست دیگری به پرسپولیس خدمت کنید اما شما طوری رفتار کردید که وزیر و معاونش را مقابل هواداران قرار دهید. البته من شما را تحسین می‌کنم که به خاطر علاقه زیادتان دست به هر کاری می‌زنید اما بنده علاقه‌ای ندارم که به هر قیمتی بمانم و کارم را ادامه دهم.

وی افزود: هزینه‌های سنگینی به بیت‌المال تحمیل شده و قراردادهای سنگینی با مربیان خارجی همچون ژوزه و دنیزلی بسته شده است. البته ما هم می‌پذیریم که به علت کم‌تجربگی شما در مدیریت، زمان می‌برد که شما در اداره باشگاه درست و خوب تصمیم بگیرید. با هیاهو و آگراندیسمان کردن کارهای معمولی و طبیعی نمی‌شود مدیریت کرد. بله ما هم قبول داریم احداث آکادمی خوب است اما آکادمی یعنی آکادمی فولاد، یعنی آکادمی ذوب آهن، سپاهان، تراکتورسازی، شموشک و ابومسلم. اگر قرار است پرسپولیس صاحب آکادمی شود باید مانند این‌ها باشد. البته ما از کارهای خوب شما استقبال می‌کنیم و خدا را شاکریم. گلایه من هم از شما این است که با وجود تمام تلاش‌های من برای دوری از حاشیه‌ها، من را متهم به حاشیه‌سازی کرده‌اید. اینکه شما گفته‌اید فعالیت‌هایتان را ما نادیده گرفته‌ایم، درست نیست. اگر موردی هست که از قلم افتاده، بگویید تا ما هم با کمال رغبت و علاقه آن را اعلام کنیم. اگر هم تا به حال پرسپولیس نتیجه نگرفته، امسال نتیجه می‌گیرد اما انتظار نداشته باشید که مقام دوازدهم و هفتم را قهرمانی در لیگ یا قهرمانی در جام حذفی قلمداد کنیم چرا که از نظر ما دوازده مساوی یک نیست.

شفق افزود: ما به عنوان خادمان مردم باید از تصمیم مسئولان تبعیت کنیم. من قبل از جلسه با عباسی هیچ وقت با او رودررو نشده بودم اما در همان جلسه اول متوجه شدم که نگاه او فرهنگی است و ای کاش این نگاه در ورزش تعمیم داده شود چرا که قرار دادن مسئولان مقابل هواداران درست نیست و نباید سعی کنیم کارنامه خودمان را توجیه کنیم. ای کاش آنقدر کارنامه‌مان درخشان باشد که نیازی به این کارها نداشته باشیم. پرسپولیس به خاطر هوادارانش و به خاطر نام‌های بزرگی چون محراب شاهرخی، حسین کلانی، همایون بهزادی، علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا و ده‌ها نام دیگر بزرگ است و نباید با اظهارات نسنجیده برای این تیم بزرگ مشکل ایجاد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)