مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:ما به صورت مستند می‌گوییم که چه تیمی به بازیکنانش پورشه داده یا نه اما باشگاه سپاهان با سابقه 60 ساله و سازماندهی درست کسی درباره‌اش مستندی ندارد.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص عملکرد سپاهان در لیگ برتر سیزدهم و کسب رتبه 4 لیگ برتر که منجر به عدم دستیابی سپاهان به سهمیه آسیایی شد، گفت: من امروز اخبار رسانه‌ها را چک کردم و دیدم که تیم ما در نیم فصل دوم با 30 امتیازی که به دست آورد در رتبه اول قرار گرفت و همین موضوع باعث شده تا از عملکرد کادر فنی و بازیکنان راضی باشم. البته بدشانسی و اشتباهات داوری مثل بازی با سایپا هم گریبان تیم ما را گرفت اما به هر حال فوتبال مثل زندگی است و با اینکه هیچکس نمی‌داند فردا چه اتفاق می‌افتد اما هر انسانی تلاشش را می‌کند.

وی ادامه داد: بچه‌ها سپاهان هم تمام تلاششان را کردند تا تیمی حرفه‌ای برای قهرمانی باشند اما این رتبه هم برای ما شکست تلقی نمی‌شود. من 45 روز است که به سپاهان آمدم و 3 بازی داخلی هم همراه تیم بودم و دیدم که بچه‌ها با همه وجودشان کار می‌کنند البته شرایط جدول هم در این فصل عجیب بود و ما هم چند بار هیأت مدیره و مدیرعامل عوض کردیم اما در نظر بگیرید که تیم‌های پایتخت هم مشکلاتی را برای ورزش کشور در زمینه قراردادها به وجود آوردند و همین طور بازیکنان ما را بردند اما بازی جوانمردانه برای ما از هر چیزی ارزشش بیشتر است و در حال حاضر هم همه هم و غم ما رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست و الان فقط به السد فکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی افتاد که این تیم بعد از 8 سال نتوانست سهمیه آسیایی بگیرد، افزود: این واقعیت تلخی است که تیم‌ها ممکن است به آن دچار شوند. جدا شدن آرش افشین و مجتبی جباری و همین طور مصدومیت محرم نوید‌کیا و جواهیر سوکای ضربات زیادی به ما زد اما از طرف دیگر کشف پدیده‌هایی مثل مهدی شریمی و علی کریمی فرصت‌هایی بود که در مقابل این خسران برای ما به وجود آمد. ما جام نگرفتیم اما بازیکنی مثل مهدی شریفی را به جهان فوتبال معرفی کردیم.

وی در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه سپاهان و آیا این تغییرات در عدم نتیجه‌گیری سپاهان تأثیرگذار بوده است، اظهار داشت: در باشگاه‌های موفق دنیا می‌بینید که کمترین تحولات برای کادر مدیریتی است و این موضوع در کار ما هم تأثیرگذار بود اما وقتی یک بازیکن علیه مربی و مدیرش مصاحبه می‌کند، مدیر مجبور می‌شود به خاطر برکناری مربی‌اش استعفا بدهد، دلواپس انسان‌های چند چهره در اطراف خودش باشد و … هر تیمی دچار تغییر می‌شود اما از نظر فنی باید بگویم که در بازی دیشب مقابل نفت تهران ما 417 پاس به هم دادیم که این یک رکورد است. اینها زیبایی‌های فوتبال است که بچه‌های ما در چند وقت اخیر آن را اثبات کرده‌اند.

خلیلیان در مورد اظهارات نوید‌کیا که شب قبل گفته بود به دلیل مشکلاتش به حضور در سپاهان دیگر فکر نمی‌کند، تصریح کرد: او 100درصد با ما می‌ماند چرا که محرم جزو سرمایه‌های اصفهان و سپاهان است. او 10دقیقه یا 90دقیقه هم برای ما بازی کند برای سپاهان کافی است.

وی در مورد ابتدای صحبت‌هایش که گفته بود تیم‌های پایتخت به ورزش کشور ضربه زدند و منظورش از این صحبت‌ها چیست، ادامه داد: چه تیمی توانسته سقف قراردادها را 3 برابر کند؟ آدم‌های این کار چه کسانی بودند؟ چه کسانی از این موضوع منتفع شدند؟ چقدر شخصیت‌ افراد در این باره آزار دید؟ چند قهرمان را آزرده‌دل کردند؟ از من دنبال نام نباشید بلکه خودتان تحقیق کنید تا ببینید این مسایل از کجا آب می‌خورد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه این شایعات در مورد همین تیم هم وجود دارد و گفته می‌شود در ابتدای فصل سپاهان برای دور زدن قانون قراردادها به بازیکنانش میله‌گرد می‌داده، افزود: صحبت‌هایی که ما در مورد تیم‌های پایتخت انجام می‌دهیم، مستند است. ما به صورت مستند می‌گوییم که چه تیمی به بازیکنانش پورشه داده یا نه اما باشگاه سپاهان با سابقه 60 ساله و سازماندهی درست کسی درباره‌اش مستندی ندارد. محض اطلاع شما باید بگویم که ما اصلا میله‌گرد تولید نمی‌کنیم و تولیدات ما ورق است! به هر حال اصفهان اصول منسجمی برای خودش دارد!
 

این در حالی است که تیم متوسط و میانه جدولی سپاهان با ورود پول به فوتبال معادلات عادی را بر هم زده و تعصب و غیرت را با اسکان کاغذی جایگزین کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)