جمعه 18 بهمن(12:14)

مرجع خبری پرسپولیس : زارع: فحاشي هواداران داماش موجب درگيري شد

نوري: اميدوارم داور دربي ايراني نباشد

 

زارع: فحاشي هواداران داماش موجب درگيري شد

هافبك ملي پوش پرسپوليس گفت: بزرگترين عامل درگيري در پايان بازي برابر داماش فحاشي هواداران تيم ميزبان بود

مازيار زارع تاكيد كرد: به خاطر فحاشي هواداران داماش كمي عصبي شدم. اين موضوع در پايان بازي تمركزم را به هم زد و موجب درگيري شد. البته موضوع مهمي نبود كه بخواهيم آن را بزرگ كرده و در موردش حرف بزنيم.
اين بازيكن در مورد ديدار حساس هفته آينده تيم ملي برابر كره‌جنوبي عنوان كرد: بازي بسيار سختي را پيش رو داريم. اميدوارم با تمريناتي كه انجام مي‌دهيم به هماهنگي خوبي رسيده تا مقابل كره‌جنوبي به مشكل برنخوريم.
وي افزود: بزرگترين دلگرمي ما در اين ديدار حضور هواداران و مردم فوتبالدوست ايراني در ورزشگاه آزادي خواهد بود. اميدوام با حضور يكصد هزار نفري هواداران روز سختي را براي كره جنوبي رقم بزنيم.
زارع در مورد وضعيت خود گفت: بسيار آماده‌ام و در صورت حضور در تركيب اصلي تمام سعي خود را مي‌كنم تا به پيروزي تيم ملي كمك كنم.

نوري: اميدوارم داور دربي ايراني نباشد

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم داور دربي هرگز ايراني نباشد.

پژمان نوري اظهار داشت: دربي 66 مثل با همه بازي‌هاي ليگ برتر فرق دارد و حساسيت خاص خودش را خواهد داشت. هر تيمي كه بيشتر روي اعصاب خود مسلط و از لحاظ روحي و رواني كنترل داشته باشد موفق خواهد بود.
نوري افزود: اميدوارم به خاطر مسائلي كه پس از بازي به وجود مي آيد داور دربي ايراني نباشد. حضور داور ايراني به نفع هيچ كس نيست و عواقب ناخوشايندي به دنبال دارد.
وي افزود: داور خارجي اشتباه مي‌كند و مي‌رود اما در صورتي كه داور ايراني باشد با يك سوت اشتباه هواداران هر دو تيم تا آخر عمر او را نمي بخشند.
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس يادآور شد: نهمين دربي است كه با پيراهن پرسپوليس به ميدان مي‌روم. اميدوارم تيمي كه در انتهاي بازي سه امتياز را مي گيرد ما باشيم.
نوري درباره بازي مقابل داماش گيلان گفت:‌ همانطور كه تصور مي‌كرديم بازي فيزيكي و فقط روي هوا بود. بايد از توپ‌هاي سوم استفاده مي‌كرديم كه كريم باقري در هنگام زدن گل دوم به خوبي اين كار را كرد.
وي تاكيد كرد: در اين زمين دو تيم فقط زير توپ زدند و بازي هيچ گونه بار فني نداشت.
نوري درباره بي‌احترامي هواداران داماش به مازيار زارع تصريح كرد: از اول بازي كه به ميدان رفتيم به مازيار زارع بي‌احترامي شد. به همين دليل اعصاب او به هم ريخته بود. اميدوارم ديگر چنين صحنه‌اي را نبينم چون شان فوتبال گيلان و هواداران خونگرمش از اين حرف ها بالاتر است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)