مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای بازی مقابل مالدیو عصر روز چهارشنبه با حضور 23 بازیکن در کمپ تیم های ملی پیگیری شد.

 

تمرين تيم ملي فوتبال ايران عصر امروز با حضور 23 بازيكن در كمپ تيم‌هاي ملي برگزار شد. بازيكنان و كادر فني ساعت 18:45 وارد زمين شدند و پس از گرم كردن كار با توپ را در دستور كار خود قرار دادند.

 

* سيدمهدي رحمتي، عليرضا حقيقي و شهاب گردان، دروازه‌بانان تيم ملي به صورت اختصاصي با مربي خود تمرين كردند.

 

 

 

* ميثم بائو به تنهايي دور زمين دويد و آندرانيك تيموريان نيز پيش از تمرين گرم كرد و پس از آن با زانوي بانداژ شده در كنار زمين نشست. دكتر خانلري، پزشك تيم ملي درباره وضعيت وي گفت: فردا تيموريان تست خواهد داد و در صورت بهبودي با بازيكنان تمرين مي‌كند.

 

* پيش از آغاز تمرين كارلوس كي‌روش با علي كريمي در كنار زمين صحبت كرد.

 

* تماشاگران اندكي در تمرين امروز تيم ملي حضور داشتند و حدود 10 نفر تمرين بازيكنان را تماشا كردند.

 

* تيم ملي نوجوانان ايران در زمين شماره 2 تمرين كرد.

 

* بازيكنان پس از گرم كردن به 3 گروه 6 نفره تقسيم شدند و آقا وسط بازي كردند. پس از آن در 2 تيم سبز و سفيد فوتبال بازي كردند كه تيم سبز با نتيجه 3 بر صفر به برتري رسيد. كريم انصاري‌فرد 2 بار گلزني كرد و خلعتبري ديگر گل اين تيم را به ثمر رساند. گردان 2 گل خورد و حقيقي نيز يكي از گل‌ها را دريافت كرد.
از نكات قابل توجه اين بازي حضور وحيد نمازي مربي تيم ملي در خط دفاعي تيم سفيد بود.

 

* پژمان نوري در جريان بازي دچار مصدوميت جزيي و پس از مداواي چند دقيقه‌اي وارد زمين شد.

 

* بازيكنان بازي محكمي از خود به نمايش گذاشتند و پس از اينكه چندين تكل خشن انجام دادند، كي‌روش به آنها تذكر داد آرام‌تر بازي كنند و فقط بازي تحت فشار را در دستور كار خود قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)