مرجع خبری پرسپولیس : تماشاگران دو تيم به خاطر علاقه به تيمشان رنج سفر را به جان خريده اند و از نقاط مختلف كشور خود را به ورزشگاه آزادي رساندند. پاي صحبت تعدادي از آن‌ها نشستيم و حرف‌هاي آن‌ها را در مورد اين بازي جويا شديم.

 

پس از گذشت شش هفته از يازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال سرانجام موعد يكي ديگر از داربي‌هاي پايتخت فرا رسيد. مسابقه‌اي كه تاكنون هفتاد بازي آن برگزار شده و حاصل آن 22 پيروزي براي استقلال و 17 برد براي پرسپوليس بوده است و 31 بازي نيز مساوي شده است.

حال تماشاگران دو تيم از نقاط مختلف كشور براي ديدن اين بازي به تهران آمده‌اند، از شرق گرفته تا غرب و از شمال تا جنوب. حتي از عراق هم براي ديدن اين بازي آمده اند!

 

علاوه بر تهراني‌ها،‌ تماشاگران دو تيم به خاطر علاقه به تيمشان رنج سفر را به جان خريده اند و از نقاط مختلف كشور خود را به ورزشگاه آزادي رساندند. پاي صحبت تعدادي از آن‌ها نشستيم و حرف‌هاي آن‌ها را در مورد اين بازي جويا شديم.

 

چند نفر از طرفداران يزدي پرسپوليس كه سايه‌اي را براي استراحت پيدا كرده بودند، ساعت دو بامداد به سمت تهران حركت كردند و خود را به ورزشگاه آزادي رساندند تا تيم‌شان را تشويق كنند. يكي از آن‌ها نتيجه‌ بازي را دو بر يك به سود پرسپوليس پيش‌بيني مي‌كند. او مي‌گويد كه اين همه راه را نيامده است كه شكست تيمش را ببيند! بازيكنان پرسپوليس بايد همت كنند و پيروز ميدان شوند.

 

در ميان اين جمع هواداري بود كه از بندرعباس خود را به يزد رسانده بود تا از آنجا به همراه دوستانش به تهران بيايد. او در مورد پرسپوليس گفت: پرسپوليس امسال از تيم‌هاي خوب ليگ است و بايد به اين تيم وقت داده شود. اين تيم بازي به بازي در حال بهتر شدن است.

 

او در مورد نتيجه‌ بازي هم گفت: اميدوارم كه بازي برنده داشته باشد. بازي‌هاي قبلي وقتي كه مساوي مي‌شد، خستگي در بدنمان مي‌ماند.

 

در سمت ديگري از ورزشگاه دو دوست در كنار هم نشسته بودند كه يكي از آنها سر تا پا قرمز پوشيده بود و ديگري كاملا آبي پوش بود. آن‌ها مي گفتند كه ما با هم دوست هستيم و اميدوار بودند كه بازي خوبي را ببينند.

 

او در مورد علت استقبال بيشتر تماشاگران نسبت به داربي گذشته گفت: امسال تماشاگران بيشتري آمده اند، چون دو تيم بازي‌هاي خوبي را به نمايش گذاشتند، خصوصا استقلال تيم بهتري دارد.

 

هوادار استقلال اميدوار بود كه باز هم فرهاد مجيدي در وقت‌هاي اضافه پايان بازي براي استقلال گل زني كند. اين تماشاگر استقلالي كه از چهارمحال و بختياري آمده بود، گفت: 15 سال است كه براي بازي‌هاي مهم استقلال به خصوص بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و داربي به تهران مي‌آيم.

 

در كنار او دوست تبريزي‌اش نشسته بود كه بر خلاف او پرسپوليسي بود، اين تبريزي طرفدار پرسپوليس در مورد تيمش گفت: همه تيم‌ها در مقاطعي افت مي‌كنند، اما خوشحال هستم كه اين اتفاق در اول فصل براي پرسپوليس افتاد.

 

او گفت: اميدوارم كه بازي خوب، تماشاگر پسند و جوانمردانه‌اي را ببينيم و دوست دارم كه اين بازي دور از حاشيه و جنگ و دعوا به پايان برسد.

 

او همچنين گفت: دوست دارم پرسپوليس با نتيجه‌ دو بر صفر پيروز ميدان شود. همان طور كه تراكتورسازي سه گل را به استقلال زد، پرسپوليس هم سه گل ديگر بزند تا جمعا شش گل شود.

 

در حالي كه دوست اين هوادار تبريزي طرفدار استقلال بود، پيراهن شماره هشت اين تيم را به تن كرده بود، او درباره علت اين كارش گفت : مجتبي جباري و روش بازي او را دوست دارم، اگر جباري نباشد، مركز ميدان استقلال مي‌لنگد. البته فرهاد مجيدي نيز يكي از بازيكنان خوب استقلال است. همچنين علي كريمي را دوست دارم.

 

در طرف ديگري از محوطه ورزشگاه تعدادي از قزوين براي تماشاي اين بازي آمده بودند و آن‌ها اميدوار بودند كه بازي برنده داشته باشد و اصلا دوست نداشتند كه نتيجه‌ بازي تساوي باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)