پرسپولیس نیوز : سرپرست کانون هواداران پرسپولیس نسبت به برگزاری تجمع هوادارانی که به زعم او مجازی هستند،ابراز ناراحتی کرد.

قرار بود پیش از ظهر امروز با هماهنگی برخی هواداران پرسپولیس،ساعت 10 تجمعی نسبت به بحث اشتباهات داوری علیه پرسپولیس مقابل درب فدراسیون فوتبال انجام شود.

با این وجود،بنابر شهادت ناظران عینی فقط 4 نفر مقابل درب فدراسیون حضور یافتند،موضوعی که با واکنش تند سرپرست کانون هواداران پرسپولیس روبرو شده است.

وی در این باره عنوان کرد: به احترام آنهایی که در فضای مجازی عوت به تجمع کردند آمدیم اما خواهش می کنم از این به بعد بدون هماهنگی کانون هواداران برنامه ریری احساسی نکنید.متاسفم برای مظلومیت پرسپولیس و اینکه هوادارانش هم مجازی هستند و همه اهل شعار دادن.

اسماعیل بیگی افزود:باهماهنگی با نماینده حراست وزارت ورزش مستقر در فدراسیون مقرر شد تا جلسه ای با حضور پانزده نفر از نمایندگان هواداران در روزهای آ ینده با دبیر کل فدراسیون، رئیس دپارتمان داوری و دیگر مسئولین فدراسیون برگزار شود و تمام دغدغه های هواداران و نگرانیهای آنها و حتی انتقادات به صورت مستقیم به اطلاع مسئولین فدراسیون رسانده شود.

 

مشخص نیست این تجمع در روز بارانی از سوی چه کسی طراحی و اجرا شد که با استقبالی مواجه نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)