پرسپولیس نیوز :  در پایان تمرین امروز پرسپولیس هواداران این تیم به خاطر محسن مسلمان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند.

 هواداران پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) این تیم به خاطر اینکه محسن مسلمان به ابراز  احساسات آنها پاسخ مثبت نداد، ناراحت بودند. بر همین اساس یکی از لیدرهای سرخپوشان پایتخت در پایان تمرین با محسن مسلمان درگیری پیدا کرد.

این در حالی بود که هواداران هم به خاطر حرکت مسلمان باهمدیگر درگیر شدند. در این تنش عده‎ای علیه هافبک سرخپوشان و تعدادی هم حامی وی شدند. این البته پایان کار نبود، چرا که باز هم این لیدر معترض هنگام خروج از محل تمرین با مسلمان درگیر شد و از هواداران پرسپولیس خواست دیگر او را تشویق نکنند.

 

مسلمان در اواسط تمرین وقتی هواداران او را تشویق کردند بی اعتنایی کرد و سپس بعد از تمرین به سمت آنها رفت و برایشان دست زد اما برخی از هواداران همچنان از دست او ناراحت بودند.

 

مسلمان پس از تمرین در صفحه شخصی خود در واکنش به این اتفاق گفت: سلام خدمت همه هواداراي ارتش سرخ خواستم بگم هر چي دارمو ندارم مديونه شما هواداراي عزيزم ولي اين رسمش نيست از خودي بخورم من هيچي نيستم و نخواهم بود فوتبالمو مديونه پرسپوليسم هر چي دارم از پرسپوليسه ولي اين درست نيست اينجوري از ما كه اين همه برا تيم زحمت كشيديم قدر داني كنيد سعي كنيم گذشته هارو فراموش نكنيم يا علي.

اختلاف مسلمان و برخی از هواداران از زمان حمایت هافبک پرسپولیس از مهدی طارمی و رامین رضاییان در زمان اوج اعتراضات هواداران به این دو بازیکن آغاز شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)