مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از سوی این باشگاه با او برای تمدید قرارداد تماسی گرفته نشده است.

تیم‌ ملی فوتبال گرجستان در یورو ۲۰۲۴ اولین تجربه حضور در جام ملت‌های اروپا را پشت سر می‌گذارد. حضور گرجستان در این رقابت‌ها با اتفاقی تاریخی برای لیگ برتر ایران همراه بود چرا که گئورگی گولسیانی، مدافع پرسپولیس توسط ویلی سانیول، سرمربی گرجستان به تیم ملی دعوت شد تا فوتبال ایران نماینده‌ای در یورو ۲۰۲۴ داشته باشد. او در دیدار با جمهوری چک از دقیقه ۸۲ به میدان رفت تا بازی در این رقابت‌ها را هم تجربه کرده باشد.

گئورگی گولسیانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، اظهار کرد: جو فوق العاده‌ای اینجا حاکم است. استادیوم‌های فوق العاده خوبی وجود دارد و یورو ۲۰۲۴ به خوبی سازماندهی شده است. این بازی‌ها با بازیکنان و تیم‌های با کیفیت بالا شرایط خوبی برای تماشاگران ایجاد کرده است، البته بازی‌ها بسیار سخت و پر فشار هستند.

او همچنین درباره بازی کردن خودش در دیدار برابر چک هم گفت: خیلی خوشحالم که فرصتی به دست آوردم و بازی کردم. اول از همه در بالاترین سطح فوتبال اروپا هستم و دوم اینکه توانستم در یک بازی رسمی به میدان رفتم. بازی اول مقابل ترکیه، تقریبا مطمئن بودم که در ترکیب اصلی گرجستان خواهم بود اما ثانیه آخر چیزی تغییر کرد و از ترکیب خارج شدم. من رو به جلو ادامه می‌دهم و امیدوارم در بازی بعدی مقابل پرتغال بازی کنم.

این ملی‌پوش گرجستان درباره سانیول، ستاره سال‌های نه چندان دور بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه و سرمربی فعلی تیم ملی گرجستان بیان کرد: سانیول مربی جوانی است. برای او همچنین اولین تجربه حضور در یورو به عنوان مربی است. فکر می‌کنم در این مدت او کار بزرگی برای ما انجام داده است.

بازیکن پرسپولیس در پایان درباره اینکه آیا از سوی باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با او مذاکره شده است یا خیر، توضیح داد: از باشگاه پرسپولیس هیچکس برای تمدید قرارداد با من تماس نگرفته است. آن‌ها حتی برای خداحافظی هم با من تماس نگرفته‌اند. بعد از یورو ۲۰۲۴ کمی استراحت خواهم کرد و بعد از آن همه پیشنهاداتم را تجزیه و تحلیل می‌کنم و در مورد آینده‌ام صحبت خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)