پرسپولیس نیوز : یکی از همبازیان قدیمی کریم باوی نسبت به نرفتن فوتبالی‌ها به خصوص علی پروین به عیادت این پیشکسوت انتقاد دارد.

اکبر یوسفی از همبازیان و یکی از دوستان نزدیک کریم باوی درباره وضعیت بازیکن سابق پرسپولیس، توضیح داد: کریم باوی اولین عمل جراحی‌اش را سه‌شنبه هفته‌ گذشته انجام داد و امروز (یکشنبه) از بیمارستان مرخص می‌شود. پزشک گفته باید لگن دیگر و زانوی کریم هم جراحی شود که این جراحی‌ها یک ماه بعد خواهد بود. اما تا این جای کار وضعیت او راضی کننده است و پزشک می‌گوید جراحی شش ساعته‌اش موفقیت آمیز بود.

وی همچنین با اشاره به عیادت فوتبالی‌ها از باوی، افزود: افراد زیادی برای عیادت کریم به بیمارستان عرفان آورند. امیر قلعه‌نویی واقعا زحمت کشید و دو سکه تمام هم هدیه داد. همچنین حمید استیلی هزینه 17 میلیون خرید پروتز به علاوه هزینه‌های بیمارستان را تقبل کرده است. مجید نامجو مطلق، سردار رویانیان، مهدی تارتار، بهنام ابوالقاسم پور، پایان رفعت، علی لطیفی و مجید نائینی دیگر افرادی بودند که به عیادت کریم باوی آمدند. می‌خواهم یک تشکر ویژه هم از دکتر طاهری اعظم کنم که هیچ هزینه‌ای بابت عمل جراحی از ما نگرفت و عمل بیست میلیونی را رایگان انجام داد.

همبازی سابق باوی در ادامه با گلایه از کسانی که به عیادت باوی نرفتند گفت: کریم در زمان خودش بهترین سرزن آسیا بود و برای ایران افتخارهای زیادی آفریده است. هر کس هم بگوید از بیماری او مطلع نبوده، بی‌انصافی کرده است چون با پخش فیلم او از «90» کل ایران از آن مطلع شدند. ولی حق کریم نبود همبازیان و مربیان قدیمی‌اش به عیادت او نیایند، به خصوص علی پروین که من از دستش خیلی ناراحتم. اگر یکی از فوتبالیست‌ها خدایی نکرده فوت کند، همه ساعت هشت صبح برای تشییع جنازه‌اش می‌روند، اما برای عیادت باوی که ساعت 14 تا 16 ساعت ملاقات بیمارستان است نمی‌آیند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)