تیم فوتبال تراکتور تبریز با پیروزی مقابل استقلال به مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال در سال ۹۹-۹۸ رسید.

تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز در دیدار فینال جام حذفی فوتبال، از ساعت ۱۸:۲۱ امروز (با ۶ دقیقه تاخیر) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ تیم تراکتور به پایان رسید تا شاگردان الهامی دومین قهرمانی تاریخ تراکتور در جام حذفی را جشن بگیرند

محمدرضا خانزاده در دقیقه ۱۷، اشکان دژاگه در دقیقه ۳۵ و اکبر ایمانی در دقیقه ۴۲ هر سه گل تیم تراکتور را در نیمه اول این بازی به ثمر رساند و در نیمه دوم مهدی قائدی در دقیقه ۵۰ و ارسلان مطهری در دقیقه ۷۹ دو گل استقلالی‌ها را به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی (۷۹ – میلاد زکی‌پور)، مهدی قائدی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی (۴۶ – ارسلان مطهری)، محمد دانشگر و آرش رضاوند.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده (۷۴ – محمدرضا آزادی (۹+۹۰ – مهدی ببری)، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، ساسان انصاری، میثم تیموری، اشکان دژاگه (۸۸ – رضا شکاری)، احسان حاج‌صفی و مهدی تیکدری.

داور: موعود بنیادی‌فر

تیم تراکتور تبریز با پیروزی در این مسابقه به مقام قهرمانی جام حذفی رسید تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به صورت مستقیم به دست بیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)