پرسپولیس نیوز : اولگ بیلیک دروازه‌بان 18 ساله مدنظر پرسپولیس که چند روزی است در تمرینات این تیم حضور یافته نتوانست نظر برانکو را جلب کند.

 پرسپولیسی‌ها که بعد از جدایی الکساندر لوبانوف و بازگشت این دروازه‌بان ملی‌پوش به ازبکستان به دنبال جذب دروازه‌بانی جانشین علیرضا بیرانوند هستند، این گلر 18 ساله را به تهران فراخواندند که عملکرد او در تمرینات اخیر نتوانسته نظر برانکو ایوانکوویچ و خصوصا ایگور پانادیچ را برای عقد قرارداد جلب کند و او به زودی تهران را ترک خواهد کرد.

اولگ بیلیک که تجربه چندانی در سطح حرفه‌ای در کارنامه‌اش ندارد، طی روزهای اخیر با علیرضا بیرانوند و درویش‌وند به تمرین پرداخته و با این حال گفته می‌شود او به زودی تهران را ترک خواهد کرد و سرخ‌ها گزینه دیگری را برای حضور در جمع دروازه‌بانان این تیم زیرنظر خواهند گرفت.
 

این دروازه‌بان اوکراینی که با هماهنگی مسئولان باشگاه پرسپولیس در تمرینات سرخپوشان حاضر شده بود، از همان روز اول شروع تمریناتش با چراغ قرمز برانکو مواجه شد.

براساس این گزارش، برانکو ایوانکوویچ از نخستین روزهای حضور بیلیک در تمرین پرسپولیس اعلام کرد، دروازه‌بان جوان به کارش نمی‌آید و به‌دنبال دروازه‌بان باتجربه و در حد علیرضا بیرانوند است.

سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس چند روزی است که جانشین لوبانف را پیدا کرده است و این دروازه‌بان که گفته می‌شود اهل یکی از کشورهای بلوک شرق اروپاست به‌زودی راهی ایران خواهد شد تا قراردادش را با باشگاه پرسپولیس امضا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)